In Love and war (oorlogsfilms iets volgens mij) Saw Black sheep Step up I am Sam
Sanne, heb jij misschien toch nog een kussen voor me ? Ik kan het namelijk niet echt goed meenemen op de scooter En anders wordt het proppen Dan probeerd ik zoveel mogelijk in een tas te proppen (weet nog niet eens welke)
heb het luchtbed al in de auto, samen met de overtrekkken en wat zooi voor Daan en Dees. Singstar ligt klaar naast het bed kadotjes ga ik zo ff in elkaar knutselen in de schuur
en dan ben ik bijna klaar om te gaan
Nog even de laatste dingen beneden leggen (2 dekbedden, deken voor Daan, Singstar) en ff klussen and I'm ready to go!
Ik neem me eigen 2 persoons dekkie mee ik heb nog een 2 persoons dekkie die ligt nog ingepakt zelfs! Geen idee of het een dikke is of een dunne. Neem zo ie zo 2 of 3 kussens mee 1 voor mij 1 voor fem en 1 voor de genen die wil Hebben we in ieder geval genoeg Ik neem luchtbedde mee heb er een stuk of 4 in tasse zitte neem ze gewoon mee.
@San ik vraag aan mama of ze mits wil brengen hoop dat ze wil zal denk wel ze is stinkend nieuwschierig naar je huis Iedere x zegt ze ja ben nog niet eens wezen kijken ben wel heel benieuwd eigenlijk. Omdat ik altijd met hele verhalen kom Dus i hope so anders heb ik een probleem
Fammiie_x
Geplaatst: 06-02-09 23:47
Morgen ga ik eerst poging wagen om uit te slapen
Zal ik me camera meenemen ? oh wacht, die mag ik zoiezo niet vergeten ook foto's maken van amarat en tara. En natuurlijk van de meeting zelf
Fammiie_x
Geplaatst: 07-02-09 00:13
MORGEN
Hoelaat moet ik bij San zijn ? Kwart voor 2 toch ofzo ? weet ook niet hoelang ik erover rij met de scoot, half uurtje dnk ofzo. San, waar kan ik me scootie het beste neer zetten ?
Ik hoop dat ik zelf die kl.ote standaard van me scooter erop krijgt me broer is dus weer heel leuk gevallen van de week toen het zo glad was en is zijn standaard afgebroken dus loop nu heel moeilijk te doen om die standaard erop de krijgen..