*zucht*
Je moet het zelf weten valeria *niet negatief bedoeld

Vind het alleen knap l.ullig, vorige keer was er wel een reden om niet mee te gaan, maar nu om iets omdat je niet weet of het positief of negatief is (waarschijnlijk de eerste).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bokkiej schreef:jammer dat er zo ontzettend dom gereageerd word over Internet!!![]()
We kennen elkaar nog niet eens en er word nu al gezegd dat ze het aanvallen bedoeld word. Jammer dat de meeting hiermee WEER verpest word. Alle meetings die ik heb gehad is zonder gezeik geweest. Alleen deze moet natuurlijk weer verpest worden. En niet aanvallend bedoeld.
Valeria schreef:Ik heb sinds dat gedoe al met priscilla al zoeits ik heb geen zin om mee te gaan, na zo'n reactie sorry (maar ze had het ook op een andere manier mogen zeggen) heb ik er helemaal geen zin meer in,dus daarom heb ik nu zoiets ik ga niet meer mee,
zoals ik nu lees vinden jullie het "gezeik"
maar ik voel me er helemaal niet lekker meer bij, jah sorry hoor maar als iemand zich niet lekker voelt bij iets moet hij dan dat met tegenzin doen?
lijkt mij van niet, als ik mee zou gaan heb ik niet het idee van, gezellig leuk, nee dan heb ik meer het idee van welke reactie kunnen we nu weer verwachten ongeacht Positief of Negatief.
Ldinalover schreef:Valeria schreef:Ik heb sinds dat gedoe al met priscilla al zoeits ik heb geen zin om mee te gaan, na zo'n reactie sorry (maar ze had het ook op een andere manier mogen zeggen) heb ik er helemaal geen zin meer in,dus daarom heb ik nu zoiets ik ga niet meer mee,
zoals ik nu lees vinden jullie het "gezeik"
maar ik voel me er helemaal niet lekker meer bij, jah sorry hoor maar als iemand zich niet lekker voelt bij iets moet hij dan dat met tegenzin doen?
lijkt mij van niet, als ik mee zou gaan heb ik niet het idee van, gezellig leuk, nee dan heb ik meer het idee van welke reactie kunnen we nu weer verwachten ongeacht Positief of Negatief.
waarom zeg je dat dan nu pas?
Klaasje schreef:Dus als je zelf ook wel wist dat het positief is, zou je ook niet meer mee gaan?
Edit: Tegelijk
Pasamba schreef:Ik rijd met Marloes mee, dus kon zoiezo Pasamba niet meenemen, maar had het anders ook niet gedaan. 't is toch wel een eindje rijden en Pasamba is het niet heel erg gewend. Vandaag was weer de eerste keer na een lange tijd. Maar ze was wel erg braaf