Ik heb besloten niet mee te gaan, voor mij is de sfeer nu echt verpest, het kan zijn dat het niet aanvallend bedoeld is, maar voor mij is het toch echt hierdoor verpest. het spijt me zeer.
1tje van Alain vond ik goed, de rest was zwaar poedersuiker. Dat was die dat hij zo'n vrouw ging nadoen en dat hij toen die nepb0rsten ging oppompen.
Ja idd. Maar toch Adjust, ik wist niet eens meer dat ie er in zat, had hem alleen bij de auditie's gezien. en toen keek ik de lama's van daag en wie zag ik?
Ik vind het wel jammer, maar nogmaals Rebecca is altijd wat kortaf, ze gebruikt nooit smileys, je weet dus niet echt wanneer ze het echt meent of wanneer ze een grapje maakt.
Je weet niet echt wanneer Rebecca iets meent of wanneer ze een grapje maakt. Soms komt het op mij ook wel eens over waarvan ik dan denk : Okè.. ? ( Heus niet aanvallend bedoeld voor rebecca ) Maar wel jammer dat je dan meteen besluit om niet mee te gaan..
Jaja ik ga mee Mn moeder is het er alleen niet helemaal 100% mee eens " Je kent haar helemaal niet, straks gebeurd er wat " Whaha Anders geef je je msn even
jammer dat er zo ontzettend dom gereageerd word over Internet!!
We kennen elkaar nog niet eens en er word nu al gezegd dat ze het aanvallen bedoeld word. Jammer dat de meeting hiermee WEER verpest word. Alle meetings die ik heb gehad is zonder gezeik geweest. Alleen deze moet natuurlijk weer verpest worden. En niet aanvallend bedoeld.
Ik snap het probleem niet echt. Vind het niet echt gezeik, maar alleen omdat Rebecca iets zegt wat niet verkeerd is bedoeld, maar wat verkeerd terecht komt, gaat Valeria niet mee..