Ohhh ja inderdaad wat jammer dat je tot zo laat moet werken!Maarja dan zou je er ong rond 9 uur zijn dat is toch ook gezellig
Dan moet Amy reizen tijdens etenstijd...weet niet of ze dat handig vind...en ze mist zo al behoorlijk wat tijd....'Je bent natuurlijk welkom Amy, maar vind je het nog te doen?
San ben jij dan om 12 uur bij mij? Dan zal Ilona ook wel ergens komen...dan wachten we gewoon tot ze er is...
Ja idd. Maar wie komen er nou? Dat wilde Nans even weten ivm stoelen.IlonaMarliesNansSandraDanielleAmy??Andere Ilona (Anoli) ?Bente?
Dames, ik denk niet dat het inderdaad wat zin heeft aangezien ik zondag ook weer vroeg weg moet Ik wilde het zo graag, maar het heeft opzich geen nut
Euhm, ik geloof dat de bedoeling was om uit te gaan? Maar ik ben echt kapot en heb er totaal geen behoefte naar Dus misschien kunnen we iets anders gaan doen?
nog steeds 12 uur bij jou Marlies? rijd ik rond half 11 bij huis weg, dan moet ik er wel een keer zijn.
Jeetje er blijft wel een klein groepje over zeg!En volgens mij ben ik ook nog is de enige die niemand hier kent