xxxmarexxx schreef:dadelijk houden we niemand meer over
kunnen die mensen niks aan doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxxmarexxx schreef:dadelijk houden we niemand meer over
brenpasbeau schreef:en ik moet ook helaas afmelden omdat ik geen werk meer heb
maar ik stond toch niet in de lijst
Nagini schreef:brenpasbeau schreef:en ik moet ook helaas afmelden omdat ik geen werk meer heb
Wel in mijn lijst
Naja, ik ga niet verzwijgen dat ik het gewoon poedersuiker vind dat mensen zich nu zo gaan afmelden..
Geen werk enzo ik snap het best.. en ik snap ook wel dat je er niets aan kunt doen.. maar ff voor de record..
Eind MAART is dit ter oren gekomen, en om dan met dingen te komen als ''ja ik heb al afspraken'' of iets in die trant
vind ik gewoon sucky, aangezien je dit al lang van te voren wist.
Geld kan ik me nog enigszins voorstellen aangezien het nu niet bepaald een goedkoop uitje is.. maar goed je had ook in maart al geld weg kunnen leggen.
Dat is wat ik ervan vind.
Nagini schreef:Ja goed, et is nu eenmaal zo.. en ik moet zeggen geldnood snap ik precies hoor.
Maar om nu te zeggen (sorry voor degene die dit betreft, ikben nu eenmaal recht voor z'n raap) 'ik heb een verjaardag/ik wil meer vrij/ ik heb afspraken staan / ik moet naar m'n oma toe'
Of weet ik veel wat.. ja dt wist je toen ook al..
Nagini schreef:brenpasbeau schreef:en ik moet ook helaas afmelden omdat ik geen werk meer heb
Wel in mijn lijst
Naja, ik ga niet verzwijgen dat ik het gewoon poedersuiker vind dat mensen zich nu zo gaan afmelden..
Geen werk enzo ik snap het best.. en ik snap ook wel dat je er niets aan kunt doen.. maar ff voor de record..
Eind MAART is dit ter oren gekomen, en om dan met dingen te komen als ''ja ik heb al afspraken'' of iets in die trant
vind ik gewoon sucky, aangezien je dit al lang van te voren wist.
Geld kan ik me nog enigszins voorstellen aangezien het nu niet bepaald een goedkoop uitje is.. maar goed je had ook in maart al geld weg kunnen leggen.
Dat is wat ik ervan vind.