Ohja ik geloof het wel MarliesAndere berekening heb ik hier niet staan ..Ik zet er idd ook wel heel wat meer geld voor opzij
Nee, maar Schotland is ook leuk!!Kom je naar de pre meeting dan?En dan moet je wel weer even op het lijstje...
Hoe wie wat en waar is die pre-meeting dan? Ik ga het topic trouwens wel even doorlezen een beetje, misschien wel handig
Groen = zeker:1. Shalimar, Marlies, 25 (dan 26)2. Calanddra, Jennifer, 19 (dan 20)3. Medousa, Nathalie, 17 (dan 18)4. Amanda, Amanda, 25 (dan 26)5. WildWings, Nikki, 17 (dan 18)6. Tellie, Tessa, 18 (wordt in schotland 19)7. Berdien, Berdien, 20 (wordt in schotland 21)8. sronnie, Sharon, 19 (wordt in schotland 20)9. SmeeJ, ...10. Djilan, ... , 27 (dan 28)11. Zorro, Anja, 21 (wordt in schotland 22)12. Reservelijst:
Ik ga misschien toch de 25e wel mee, moeder stond over dat ene voorstel wat ik haar deed niet zo heel erg negatief Dus ben er misschien wel bij !
Die receptionist?Vast wel!!Jenn had toch het email adres van het kasteel nog?Kan ik even die foto mailen.
utrecht dus, dat wou ik nog vragen, waar de meeting is.. en waar in utrecht dan? ik moet weer uut grunn kom'n natuurlijk, en ben daar totaal niet bekend..
Ik denk dat we gewoon op het station van Utrecht / Hoog catherijne ergens afspreken, of niet?Woei ik heb net mijn nieuwe lens gekocht, is vandaag opgestuurd, en ik ga 't nog makkelijk redden om genoeg geld voor Schotland te sparen ook
JAAAAAAAAAAA TESSA MEE Hoe heette die receptionist ook alweer?? mail is: carbisdalemanager@syha.org.ukEnne, als ze weer gaan dansen doen we deze keer met zn alleen mee he xxxjesanne, tuurlijk mag je mee
lijkt me echt zo gaaf schotland! Hebben jullie al een idee hoeveel t ongeveer gaat kosten? Kan t niet zo snel vinden in t topic