Is het te lang of te kort of.. ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is het te lang of te kort of.. ?
Maar voor de zondag zou ik je niet kunnen halen / brengen...
Te onhandig met onze eigen paarden

Het is natuurlijk 'maar' 2 uurtjes.. timokyana schreef:Is loon op zand zo'n end hiervandaan?
of was dat toen alleen nog brainstormen ??

Tegen die tijd heb ik Flynn toch ook wel eens afgespeend hoop ik, dus da kom ook goew
(e.e.a. natuurlijk ook nog in afwachting van wat DA maandag 28 jan gaat zeggen/ vertellen... voelt momenteel wel goed
)
wie is er zo gek om een weekend zijn/ haar eigen paard uit te lenen
dus weet niet of ik het aandurf om op een huurpaard te gaan
(
held op sokken) en ook een beetje van: zit/ rijdt dat wel fijn een paar uur op vreemd paard/ vreemd zadel e.d.
(evt op helft vd kosten
) en dan kan ik bv wel 's avonds (en/of zaterdag met lunch?!) voor de gezelligheid komen of zo??
Rom die onzeker is met Sil. Jij ook. Vind het wel jammer voor jullie eventueel.
Toen vorig voorjaar hebben wij ook heel duidelijk aangegeven wat we wel en niet wouden. Dus het zware zand enzo vermijden. En verder een beetje een rustige rit
Dus daar moet je je echt niet bezwaard om voelen. Ik heb ook maar een klein onderdeurtje. We rijden lang niet zo pittig als op een andere ondergrond / zoals die mensen gewend zijn.
Probleem is alleen dat ik geen drie paarden ineen kan meenemen
Ik heb Aman en Amy op de trailer, Dewi past er dan niet meer bij...

Helpt het je als ik zeg dat ik ook liever niet op huurpaarden rij? Dit omdat ik gewoon verwend ben met eigen paard, en ik heb het niet zo op die harde zadels / afgestompte paarden zoals huurpaarden vaak zijn. Bang ben ik er niet voor, doorgaans zijn deze wel betrouwbaar.
Als je zegt dat je er liever geheel vanaf ziet, dan kan ik dat begrijpen. Als je het wilt 'verkopen' aan iemand anders kan dat eventueel ook. Ik geloof dat er wel meer mensen interesse hadden...
Weet je dat zeker? En hoe weten ze dan dat dat past? Als het mag doe ik het, ik heb een heerlijk boomloos zadel!!!! Dus zal voor zo'n ritje wel passen.
Je mag zelf effe googlen voor het adres