2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: 2e Excursie Paardenslachterij Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:54

wat is er de vorige keer dan misgegaan?
er waren enkele mensen niet aanwezig, meer was er niet loos hoor..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 15:11

Hierbij, dan, in het openbaar zo dat iedereen even dúidelijk voor ogen heeft wat mijn bedoelingen waren:

Elcamino; Sorry als het zo bitchy overkwam, dat was zeker niet mijn bedoeling, ik wilde het vooral duidelijk stellen, maar dat kwam blijkbaar geheel verkeerd over, dat is inderdaad een fout van mijn kant.
Mijn bedoeling was ook helemaal niet om je 'weg te jagen', aangezien ik al eerder in dit topic heb aangegeven dat, als er plek genoeg is (en dat is er zeker, komop jongens ik ben ook niet blind) dat ik het prima vind dat er mensen mee gaan van de 1e excursie. Ik heb, net als jullie allemaal, óók een gezellige dag gehad. Dat mensen dit opvatten als discriminatie, aan het begin van het topic, vond ik dan ook erg jammer, omdat ik er álles aan gedaan heb om mijn doel duidelijk te stellen. Zoveel aanmeldingen als dat we in het begin kregen van 'nieuwe mensen', dat we met reservelijsten moesten werken, had ik wel degelijk een beetje voorzien. Vandaar die 'regel', anders heeft het voor andere mensen niet zo veel nut om zo'n excursie te organiseren als toch de hele oude groep weer mee gaat.

Ik heb dan ook vanaf begin af aan dat duidelijk gemaakt. Het misverstand via pb tussen mij en elcamino heeft in feite niets te maken met 2e x op excursie of niet. er gaan toch ook andere mensen voor de 2e keer mee?

Waar het mij allemaal meer om ging, en dit dan ook in het algemeen, is dat het niet netjes is, als, zoals lotteke nu zo mooi suggereerd, iedereen maar een vriendin of iets meebrengt, dan sta je daar waarschijnlijk met meer personen dan besproken, en dat is niet de bedoeling. vind ik onredelijk, om daar met een veels te grote groep te komen. 25 is eigenlijk al erg veel.

Ik kon van te voren niet inzien hoeveel mensen er mee gingen, in eerste instantie bleek dat zéér veel mensen interesse had en graag meewilde. Ik kan toch ook niet van te voren ruiken of er heeel veel afmeldingen komen of niet? Ik wilde gewoon graag plekken vrijhouden voor nieuwe mensen, maar er geld gewoon een maximum, daar kan ik ook niets aan doen.

Voor mijn part zou heel bokt komen, leuk, hoe meer hoe beter, worden al die vooroordelen over het slachten mooi uit de wereld geholpen. maar je kunt niet met een veels te grote groep daar aan komen, dan loop je alleen maar in de weg en valt er niets te zien.

Hoop dat mensen mij nu begrijpen, en wat betreft rosita; 'niet netjes behandeld', daar ben ik het niet mee eens.

tot aan de laatste paar lijsten toe heb ik zelf ook veel werk aan de lijsten gehad, sámen met rosita. was zij toevallig offline of even niet in dit topic aanwezig, dan deed ik de lijsten zelf, maakt mij niets uit.

De laatste 2 weken ben ik inderdaad niet zo actief geweest, dat heeft zo zijn redenen. Ik was nogal druk met mijn studie,

en heb inmiddels al weer bijna 1,5 week geleden een redelijk ernstig ongeluk gehad met mijn aanspanning, daar was ik nogal in de war van, en zeer emotioneel. Lijkt mij nogal logisch dat ik dan meer tijd spendeer aan mijn pony, die op dat moment alle aandacht vraagt.

En hier bedoel ik verder niets mee, maar ik heb het er nog aardig moeilijk mee gehad, ik had nl. bijna zélf met mijn eigen pony bij van veen gestaan, het had weinig gescheeld.

Vandaar dat ik er, het laatste gedeelte van dit topic, er van uit ging dat rosita het grotendeels wel eventjes zou regelen met de lijsten etc. Daar ben ik dan ook zeer blij mee, want dit allemaal in mijn eentje doen, had ik niet gekund.

Mensen die mij in real life kennen, weten dat ik geen dominant persoon ben, en zeker geen leider. Wel wil ik het altijd góed doen, en geen misverstanden krijgen.

Elcamino en iedereen: jullie zijn allemaal meer dan welkom, sorry dat dit zo publiekelijk moest, dat was niet mijn bedoeling geweest, daarom heb ik uiteraard het pb knopje gebruikt, wat achteraf misschien niet zo'n goed idee was. hoe meer mensen er mee gaan, hoe beter.

Mensen die toch afhaken; jammer dat het zo moest lopen, maar veroordeel mij alsjeblieft niet als je mij niet kent, dat is wel zo gemakkelijk!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:17

Hey.....allereerst top dat je dit zo neerzet !!! Echt waar.
Ik voelde me zeker wel aangevallen te meer omdat ik in een post duidelijk gemeld heb dat ik me terug zou trekken als er "nieuwe" mee wilden...
Verder is Susan vorige keer wel degelijk aangemeld door mij en ging er bij mijn weten verder niks verkeerd!

Ben blij dat het zo opgelost wordt in elk geval!! We zijn tenslotte volwassen met zijn allen.Wel goed van je in elk geval !!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:18

Afgod hè fijn hoor zo! Haha!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:20

Ik blijf er echter wel bij dat ik afhaak voor deze excursie.
Verder niks aan toe te voegen, zo ben ik nu eenmaal...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:20

goed van je joyciej

er is vorige keer niks mis gegaaan wat mensen betrefd,
iedereen van de lijst was er netjes, of had afgemeld, alleen die muts van een kim was het vergeten Haha!

ik wacht nog even op pluisje...

dat je niet aanwezig was hebben we ook geen commentaar op gehad,
ik had commentaar erop, dat rosita meemocht als ze de lijsten zou bijhouden,
kijk dat vind ik niet netjes behandelen, om even daarop terug te komen wat ik bedoelde

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 15:30

dat was eigenlijk niet echt persoonlijk bedoeld, maar meer van: oh, maar als je toch meegaat, kun je ook best even meehelpen Lachen omdat ik zowiezo de gedachte had dat een paar mensen die de eerste keer ook mee waren, wel mee zouden willen en dan helpen met de organisatie.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:54

Joyce, netjes dat je in ieder geval nog even terug komt op alles wat er gezegd en gebeurd is.
aangezien ik terug kom in verschillende reactie, bij deze dan ook de mijne maar even, dan is ook dat opgelost en uit de wereld.

zoals bekend, vond ik het behoorlijk lúllig dat er mensen op een botte manier geweigerd werden. de manier waarop later de keuze is gegeven : je kan mee, maar dan moet je een taak doen, zou niet de mijne zijn, maar goed... wil graag nog eens mee om nu alles realistischer te zien en weer nieuwe dingen te leren, de zenuwen speelden wat dat betreft de vorige keer teveel parten, waardoor ik o.a de pin zelf gemist heb...en heb er dus voor gekozen om dan mee te helpen en de lijsten bij te houden, wat inderdaad echt een tákkewerk is...de lijsten stellen geen drol voor, maar al die pb'tjes die eruit gegaan zijn is écht een rotwerk, maar goed....uiteindelijk heb ik daar zelf voor gekozen.

ik vind het nog steeds jammer ElCamino dat je niet meegaat, maar ik moet eerlijk zeggen dat wanneer ik eenmaal iets heb besloten er bij mij ook zo'n kop op zou blijven zitten en ik ook niet mee was gegaan in jouw geval.

ik hoop dat jij nog iets kan regelen Cross, zou het gezellig vinden als jij ook weer van de partij bent.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:47

Dioxide schreef:
Lunchlijst schreef:
- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Japielover
- Contigo
- Guardian
- Lotteke

Woensdag vóór 21.00 aanmelden per PM = mee lunchen! Tijd is geflexibiliseerd

Nathalie25 heeft zich per PM afgemeld voor de lunch.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:01

cross, ik ga met ov, je kan evt nog mee als je wil
Heb ov dus 40% korting.
En nathalie komt me ophalen van het station, miss dat ze jou ook mee kan nemen?? of iemand anders?
Zou idd leuk zijn als jij ook mee ging.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:05

ik las hier ergens de vraag of ik ook nog mee ging.

Ik weet niet of ik het al geplaatst had, maar ik zou zoiezo niet meer mee gaan. Ik kan deze week maar 1 dag vrij krijgen van mn werk, en moest vandaag gewoon naar school.
Aangezien het in Leiden "feest" is ( 3 oktober, leidens ontzet) ga ik liever hierheen (en dus morgen avond de hele nacht feesten) dan vrijdag naar het slachthuis, ik heb het al gezien, en het heeft voor mij dus geen toegevoegde waarde meer.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 23:35

Ik had het idd gelezen Marie, jammer! Anders hadden we weer met zn 3en gekund!
Ik ga samen met Nessah met de trein, als er meer mensen gaan.. Misschien meeten op het station en dan met z'n allen richting V Veen lopen? (Lotteke Knipoog?)
Ik zal ook Agnes even PB'en over de lunch, wie weet heeft zij er ook zin in!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 00:24

Oh, nog even een dingetje: hoe komen de lopende en OV mensen bij het lunchcafé? Of is het niet al te ver lopen?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 02:39

Da's een goeie, patsur, daar had ik zelf nou helemaal niet aan gedacht. Zou mooi zijn als er voor iedereen voldoende plekken in auto's beschikbaar was, maar dat zal even een rekenwerkje worden Lachen

Dioxide: is het ver lopen vanaf van veen naar het lunchcafé? Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 02:45

_rosita_ schreef:
*Knipt nu een heel stuk tekst even weg* Knipoog
en heb er dus voor gekozen om dan mee te helpen en de lijsten bij te houden, wat inderdaad echt een tákkewerk is...de lijsten stellen geen drol voor, maar al die pb'tjes die eruit gegaan zijn is écht een rotwerk, maar goed....uiteindelijk heb ik daar zelf voor gekozen.

Haha, ik krijg zowiezo al veel pb'tjes buiten dit topic om, maar heb er ook ontzettend veel gehad naar aanleiding van dit topic; aanmeldingen, afmeldingen, vragen, etc. etc. Wel een heleboel inderdaad, en dan allemaal weer antwoorden (op een gegeven moment grotendeels slim knip- en plakwerk). Heb v/d week eens even een grondige schoonmaak in mijn postvak gehouden, werd helemaal gek, raakte alle belangrijke dingen kwijt. Sigaar

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 06:41

Patsur en ik willen ook mee lunchen als het mogelijk is daar te komen. Lachen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 09:08

patsur schreef:
Oh, nog even een dingetje: hoe komen de lopende en OV mensen bij het lunchcafé? Of is het niet al te ver lopen?

Het is ongeveer 5 minuten lopen. Mensen die met de auto zijn kunnen deze het beste in garage "De Bonte Koe" parkeren als ze mee gaan lunchen. Nessah, patsur; kan ik jullie dan op de lunchlijst zetten?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 12:42

Oh, maar als ik de auto in de buurt van van Veen heb staan, kan ik ook gewoon zónder auto vanuit daar lopen, toch?

*Schaamt zich diep, maar is nog nooit in haar uppie met de auto in parkeergarage geweest...*

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 12:54

Dioxide, dat kan!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 13:09

Lunchlijst schreef:
- Dioxide
- JoyCiej007
- Mirjam_kl
- Sronnie
- Japielover
- Contigo
- Guardian
- Lotteke
- Patsur
- Nessah

Woensdag vóór 21.00 aanmelden per PM = mee lunchen!

Je kan natuurlijk ook je auto bij van Veen laten staan als dat mag Knipoog

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 13:25

Het is niet ver lopen hoor...
ook niet vanaf het centrum naar het station!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 13:33

Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij heb ik vorige keer mijn auto geparkeerd op zo'n parkeer'haven', gewoon langs de weg, dacht ik (gratis)...

dioxide; ik neem aan dat ik me niet meer per pb ook nog voor de lunch moet melden, aangezien ik al op de lunchlijst sta?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 17:36

helaas, echt superjammer,
maar lisa-pluisje kan niet, heb beloofd haar even af te melden hier, dus bij deze.

ook ik ben dan dus niet van de partij, financieel en geestelijk Haha! is het openbaar vervoer niet haalbaar voor mij.
ik stap niet in de trein, trauma's daarvan haha.

volgende keer beter !
goed filmen allemaal, ik wil graag alles kunnen volgen

en rosita, doe dat jonge slagertje maar de groeten van me, vond dat wel een hele okeje gozert Knipoog

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 17:38

jammer cross en lisa-pluisje...

ja daahag! jij had je boer toch al gevonden?? Duivel
neem de foto van de rendac wel mee, met je scheur, dan vergeet ie je vast niet meer Knipoog

er was iemand die aanbood een BIERPAKKET te kopen, wie was dat ook alweer? kan het echt niet meer terug vinden in die vele mailtje in mn inbox. wil diegene me alsjeblieft even een pb'tje sturen??

joyce: wanneer heb jij contact met van veen over de tijd?
knal jij dan in koeienletters de tijd en adres hier neer?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 17:59

nee helaas die boer heeft het uitgemaakt vanwege de katten, hij zag zich in de toekomst niet met zoveel katten samenwonen ... :'(

sronnie was geloof ik diegene
dan zou ik een flesje wijn voor v veen kopen en bierpakket voor de slachters