Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evaeva schreef:hebben er nu 3Ook nog een paard. Ik neem merlyn mee, de zwarte tinker.
Desiree_Tina schreef:oke, hoeveel zullen we er trouwens maximaal doen?
Anoniem schreef:Desiree_Tina schreef:oke, hoeveel zullen we er trouwens maximaal doen?
10 ? anders is het niet meer fijn rijden ...
evaeva schreef:even tussendoor, jullie zitten toch wel op een stap, draf, galop niveau he? niet dat iemand opeens zegt ik heb nog nooit gegallopeerd
evaeva schreef:van jou wist ikmaar van de andere niet, anders staan we daar dalijk voor een verrassing!
Anoniem schreef:evaeva schreef:even tussendoor, jullie zitten toch wel op een stap, draf, galop niveau he? niet dat iemand opeens zegt ik heb nog nooit gegallopeerd
jah tuurlijk altans ik wel zelf rengallop niveau maar laten we dat maar niet doen
Citaat:Een lijst van iedereen die nou nog mee wil(vul aan):lijst mensen die mee willen schreef:Desiree (desiree_tina) (14 jaar)
Lucy (_Lucy_) (15 jaar)
Miri (Eleandra) (13 jaar)
nina (nini_roosje) (13 jaar)
Robin (Robin__) (tegen die tijd 15 jaar)
Michelle (Mich_elle) (13 jaar)
En van wat we kunnen gaan doen:lijst wat we kunnen gaan doen schreef:Laserschieten
Paardrijden
Gewoon gezellig wat praten/stadten/wat drinken
Naar een paardenmarkt
En data wanneer we wat kunnen gaan doen van 1 t/m 30 juni, zet kruisje wanneer je kanlijst met data's schreef:1 juni
2 juni x
3 juni x
4 juni
5 juni
6 juni
7 juni
8 juni
9 juni x
10 juni x
11 juni
12 juni
13 juni
14 juni
15 juni
16 juni x
17 juni x
18 juni
19 juni
20 juni
21 juni
22 juni x
23 juni
24 juni x
25 juni x
26 juni x
27 juni x
28 juni x
29 juni x
30 juni x
Datum boeit me niet.
evaeva schreef:even tussendoor, jullie zitten toch wel op een stap, draf, galop niveau he? niet dat iemand opeens zegt ik heb nog nooit gegallopeerd
Robin__ schreef:weet je wat we miss ook kunnen doen, het gewoon nu wat verder gaan plannen, en als er verder geen mensen wilen dan houden we het maar gewon op dit groepje
ook gezellig toch?
renee16 schreef:Ik kom toevallig op dit topic terecht, kom ook uit ehvDus dacht zal is kijken wat hier gepland word.
evaeva: maar volgens mij ken ik jouJij hebt je tinkers euro en merlin op EEPM staan toch? Ik reed daar eerst ook, op Oxalis (tot hij verkocht werd) Wist niet dat je ook op bokt zat..
Robijntjah schreef:renee16 schreef:Ik kom toevallig op dit topic terecht, kom ook uit ehvDus dacht zal is kijken wat hier gepland word.
evaeva: maar volgens mij ken ik jouJij hebt je tinkers euro en merlin op EEPM staan toch? Ik reed daar eerst ook, op Oxalis (tot hij verkocht werd) Wist niet dat je ook op bokt zat..
Jij ook hier!
Wij mee meeten??