hahah we gaan er vooor!!!!! ik hoop dat Joy niet gaat weigeren voor een spelletje of zo... hahaha.. als het om een stukje racen gata kunnen wij wel winnen
IK HEB NOG EEN ''HELPER'' GEVONDEN!!!!! dus als er nog een spelletje is die eigenlijk niet door kon gaan ofzo...ivm te weinig helpers:P... Een vriendin van mij wil ook graag helpen! en als er niets te doen is voor haar dan maakt ze gewoon foto's!
Ik weet niet hoe het bij de spelletjes zit? Gebeurt dat allemaal te/met paard? Mijn papa vertrekt namelijk weer naar huis, dus als het paard even vast moet staan heb ik geen trailer meer om even aan te binden
alle inkopen gedaan voor morgen, + de prijs opgehaald dus goed je best doen met de spelletjes
hoelaat zijn jullie er ongeveer morgen?
wij zijn er namelijk om 10 uur, maar gaan dan alle spelletjes opbouwen, dan ga ik op mn fiets commando oppikken. en dan kom ik rijdend terug (om 11 starten)
(voor de duidelijkheid, marjolein en ik doen niet mee voor de spelletjes) maar alleen omdat we jullie ook een kans willen geven (wij hebben al kunnen oefenen)