Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shetlandlove schreef:Miracle is ook een mannenhaterEn hij laat zich door niemand vangen behalve door mij (Klinkt zoow penny
), maar het is wel waar...alleen bij iemand anders op stal gedraagt ie zich wel...vaag paard
alicelover schreef:Hier vlakbij niet zo op marktplaats te zien want verder dan 50 kilometer wordt me te gek. En die ene is 40 euro. En de ander 45. Dat wordt mij dus een beetje te duur.Want wil haar wel helemaal dan.
Streepmodellen lijkt maar maar niks. Dat is wel 25.
rakkertje13 schreef:alicelover schreef:Hier vlakbij niet zo op marktplaats te zien want verder dan 50 kilometer wordt me te gek. En die ene is 40 euro. En de ander 45. Dat wordt mij dus een beetje te duur.Want wil haar wel helemaal dan.
Streepmodellen lijkt maar maar niks. Dat is wel 25.
Huur een scheermachine en doe het zelf het is echt niet moeilijk hoor..
alicelover schreef:Ik blijf het dood eng vinden dus zoek liever naar iemand die ervaring heeft.![]()
![]()
Sinds ik mijn pony heb is ze nooit geschoren. Misschien bij de vorige eigenaren maar dat weet ik niet.
En stel dat ze er wat bang voor is en omdat ik het nog nooit gedaan heb het dan fout gaat.
Dat arme ding.Maar is er al een idee van datum waarneer we weer gaan meeten? Want daar gaat dit topic tenslotte over.
Ierepier schreef:Even tussendoor; Nadien, Surprise is mooi geschoren hoor, vind ik.
Het staat absoluut niet raar. Heb je 't zelf gedaan of iemand ingehuurd.
rakkertje13 schreef:
ik weet het niet december ergens..
ik kan nog niet mee..
met allejandro gaat het nog niet lekker =/
rakkertje13 schreef:rakkertje13 schreef:
ik weet het niet december ergens..
ik kan nog niet mee..
met allejandro gaat het nog niet lekker =/
Uhm ik kan niet mee met Allejandro![]()
Maar ik ga op Surp. Dat is ook zo
En Nadine op de DPony als zij meegaat hehe
rakkertje13 schreef:rakkertje13 schreef: