Goede morgen idd..ik ga nu even die andere 2 maneges mailen.. want ik heb nog steeds geen reactie terug
dat is ook wel zo .. maar ik ben niet zo van het bellen bussen nog niet gekeken.. zal ik ook doenje gratis gekregen zadel halen btw ?
ik ben helemaal klaar gelukkig .. dusse vakantie maareem.. kan iemand anders kijken of er bussen rijden enzo? want ik snap er niets van
Nee hoord nie bij Tiger.. dan zou ik western spullen krijgen haha.! Maar gwn goed zoeken op marktplaats:P
Dat meisje doet er niks meer mij en ik had geboden en toen zei zr ach je kan hem ook gwn gratis meenemen.. want heb een zadel nodig om een paard in te rijden
hey ik kom morgen ffies kijken.. hebben ze nog grote rijbroeken (maat 44/46?) en nog van die nylon shetlanderhalstertjes?ik bene r morgen rond half 2
Misschien, moet een van ons gewoon even bellen naar die maneges.. want via mail schiet echt niet op alleen ik ben niet zon ster in bellen.. blijf t verlegen meisje
ja.. ik vind dat echt dood eng kan dr niets aan doen.. mailen en alles géén probleem .. maar bellen.. dr-aamaaaa