Het is a.s. zondag!Wil je wel pben, wanneer moet ik je pben dan?En van de trailer weet ik niet, ben daar nooit geweest.
Kan je die niet uitprinten dan? Even adres invullen bij bijv. www.routenet.nl ofzo....moet je wel het adres krijgen...ik weet het ook niet...
Ja ik snap dat ik het zelf kan uitprinten, maar dan moest ik wel idd het adres hebben. Bedankt Dinniej voor het adres
ik ben bang dat ik helaas niet mee kan ik ga nog eff kijken ofk wat kan regelen maar vrees et niet mensen
Shalimar schreef:Ja, heb je geen vervoer ofzo? neej idd geen vervoer en moet nog wat regelen maar denk wel datk dat geregeld heb voor zondag mar vervoer is wat moeilijker. maar kga eff kijken ok;)
Ik moet jullie ook helaas teleurstellen. Door het werk kan ik helaas niet mee aankomende zondag. Ik kan ook niets proberen helaas. Maar jullie heel erg veel plezier!!!!
Nee, die kon niet meer.Maar er zijn wel 4 pony's daar? Nu we dus geen ponys mee kunnen nemen.En Saskia jij had nog niet gebeld begreep ik? Wie gaat er nu bellen?
Okee, dus het kan nog gewoon doorgaan dan!Is er iemand die nog op een B/C (zoiets was het toch) pony kan?
Okee, dan wil ik opzich ook wel op zo'n pony. Die Haf lijkt me ook wel heel leuk! Mja, dat zien we allemaal daar wel.Wie gaat er bellen?
Ik wil opzich wel bellen en als ik geen tijd heb Esther ook wel, moet wel morgen geregeld worden denk ik. heb alleen het nummer niet.