Bokkers omgeving Utrecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:11

Tinkers zijn broer en twee zusjes

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:11

En voor foto's voelen we altijd wel wat hoor

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:40

Wij hebben niet veel mooie foto's dus daar ben ik zeker voor te porren!

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:49

Waar staan jullie paarden ook al weer? En zou ik leeftijd mogen weten? Haha dan kan ik kijken of het een beetje bij mijn leeftijd in de buurt blijft :=

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:58

Foto's zijn altijd leuk! Vooral als het zonnetje zo lekker schijnt. Wij hebben vandaag ook weer een buitenritje gemaakt. Helaas waren de zachte paden hier echt nog te drassig om een galopje mee te pakken .

Oh mijn paard staat in Hagestein. En mijn leeftijd is 25 :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:01

EMMAxSAMMY schreef:
Gaaf die ritten hoor! Echt lekker genieten pff..

Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en ken daardoor ook niet zo veel mensen hier.. Ik zou het erg leuk vinden om wat mensen persoonlijk te leren kennen om ook hier wat vaker wat leuks te kunnen doen.

Dus ik dacht misschien zijn er hier bokkers die hun paard vlakbij Utrecht hebben staan en het leuk vinden om wat foto's te laten maken? Ik heb een goede camera en vind het leuk om dat zo af en toe eens te doen. Ben echt geen professional hoor maar kan het wel een beetje.

Dus als iemand het leuk vind om rij fotos of losgooi foto's te krijgen, hoor ik het graag! Dan kan ik een keertje langs komen op stal :)

Leusden zal wel niet onder vlakbij vallen, maar foto's zijn altijd goed. :D

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:07

Ik vind het ook mss ook wel een keer grappig. Van de knol dan, ik ben ongeveer het omgekeerde van fotogeniek. 'k heb alleen wel een bonte die liever effen bruin is :/ Heel heel heel erg zelden zijn de witte stukken wit :') Oh en ben 31, maar daar heb 'k geen last van *\o/* #kortebroeklife
Laatst bijgewerkt door Hoppit op 11-03-18 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:17

EMMAxSAMMY schreef:

Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en ken daardoor ook niet zo veel mensen hier.. Ik zou het erg leuk vinden om wat mensen persoonlijk te leren kennen om ook hier wat vaker wat leuks te kunnen doen.

Dus ik dacht misschien zijn er hier bokkers die hun paard vlakbij Utrecht hebben staan en het leuk vinden om wat foto's te laten maken? Ik heb een goede camera en vind het leuk om dat zo af en toe eens te doen. Ben echt geen professional hoor maar kan het wel een beetje.

Dus als iemand het leuk vind om rij fotos of losgooi foto's te krijgen, hoor ik het graag! Dan kan ik een keertje langs komen op stal :)

voor fotos maken mag je bij mij altijd wel langs komen hihi.
In montfoort staan mijn paardjes, 20 min vanaf utrecht zelf

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:32

Wat een gave foto's komen er weer voorbij! Naar welk strand ben je geweest Dreamer? Foto's zijn altijd leuk uiteraard :D

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:49

Nou ik meld me dan ook maar!

Daphne, 24 jaar en kom uit Baambrugge. Werk per volgende week als paraveterinair in een kliniek in Amsterdam en ga als planner aan de slag bij peijnenburg.

Doordat ik nu bijna 40u per week ga werken, ga ik per 1 mei stoppen met mijn bijrijdpaardje die ik al 8 jaar rijd..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:37

Ah daph! Ga je stoppen? Wist ik helemaal niet! Lastige keuze lijkt me?
Leuke foto's allemaal met de paarden!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:46

Ons paard staat in Renswoude en ik ben 39. Word dit jaar alweer 40 := voel me oud tussen jullie :')

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:48

Susan ik ben 35 dus ook niet meer piepjong.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:49

33 :Y)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:02

EMMAxSAMMY schreef:

Hier ben je altijd welkom :D maakte altijd zelf heel veel foto's maar vorig jaar is mijn camera overleden :/ en geen geld nog voor n nieuwe. Zo frustrerend soms XD

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:05

haha. ik word 34, dus ook 30+ is aardig vertegenwoordigd :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:06

Mijn paarden staan trouwens in Bunnik :D

Ik ben 29, word dit jaar alweer 30. Al voel ik me nog lang geen 30 haha XD

Hier gisteren weer op Mn uk gezeten :D mevrouw wordt dit jaar 4. Ze is vooral ruitermak XD vindt t totaal niet spannend alleen snapt t allemaal nog niet zo XD dit x was de 3e x erop sinds dat we hier staan (januari). Met haar nieuwe bitloze hoofdstel, de andere vond ze maar niks XD
Afbeelding
(Ze staat hier nogal scheef dus ik zit ook scheef XD)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 11-03-18 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:07

Sweetgirl1 schreef:
Calanddra schreef:
We zijn nog wel op zoek naar n nieuwe hulpkracht voor 12-24 uur op de dierenafdeling, mochten jullie iemand weten :D

Zo jammer dat het weinig uren voor me zijn. Vindt het zo leuk daar en heb je zo vaak gespot daar

Wat grappig zeg! :D

We zijn ook nog wel op zoek naar mensen die meer uren kunnen werken :D is dan alleen op de tuinafdeling zelf :) vaak is er veel te bespreken :)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:33

Kayleigh__ schreef:
Deze word gewoon gegeven door de manege zelf, dus geen externe westernruiter. Manege zelf krijgt volgens mij wel les van een externe westernruiter.
Voor iemand die al bekend is met western zijn de lessen waarschijnlijk niet zo boeiend. :o Het is nu echt de beginselen van het western voor mensen die normaal geen western rijden. Echt basis dus, maar voor mij als westernleek heel erg leuk. En verrekte lastig om sommige dingen van het dressuur af te leren :+

Dank voor je antwoord. Had gehoopt op gevorderden les, ben het nivo beginner al even ontstegen ;) weinig les mogelijkheden hier in de buurt dus vandaar mijn vraag.

Over leeftijd gesproken, ik ben de oudste hier denk ik, bouwjaar 1965 en paard is bouwjaar 1993. Wij horen samen in de seniorenclub.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:39

cissy schreef:
Kayleigh__ schreef:
Deze word gewoon gegeven door de manege zelf, dus geen externe westernruiter. Manege zelf krijgt volgens mij wel les van een externe westernruiter.
Voor iemand die al bekend is met western zijn de lessen waarschijnlijk niet zo boeiend. :o Het is nu echt de beginselen van het western voor mensen die normaal geen western rijden. Echt basis dus, maar voor mij als westernleek heel erg leuk. En verrekte lastig om sommige dingen van het dressuur af te leren :+

Dank voor je antwoord. Had gehoopt op gevorderden les, ben het nivo beginner al even ontstegen ;) weinig les mogelijkheden hier in de buurt dus vandaar mijn vraag.

Over leeftijd gesproken, ik ben de oudste hier denk ik, bouwjaar 1965 en paard is bouwjaar 1993. Wij horen samen in de seniorenclub.

Welke omgeving zit je? Volgens mij krijgen ze bij castellum de tips en trics van Rindy? Bo & Rindy geven ook zelf les in Oudekerk ad Amstel op. Wellicht kan je hen benaderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:19

Precies Laura, wij wouden ook graag nog een keer voordat het overdag niet meer mag :)
Wij waren naar wassenaar, ga ik eigenlijk altijd heen ivm superfijn parkeren en je bent zo op het strand als je even geen zin hebt in duinen :))

Ik ben trouwens 21 (sinds vandaag *\o/* )en hier ben je welkom voor foto's, [naam] is volleerd model :D
Afbeelding

Wij hadden elkaar trouwens al op Facebook gesproken, betreft mijn zusje om eventueel je paard bij te rijden toen ;)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:24

Gefeliciteerd Y)(^)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:26

Laura1982 schreef:
Susan ik ben 35 dus ook niet meer piepjong.

>;)

Niks mis mee hoor :')

Bouwjaar 1993

Afbeelding

2006

Afbeelding

2017

Afbeelding

En ik dus 1983 :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:26