Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EMMAxSAMMY schreef:Gaaf die ritten hoor! Echt lekker genieten pff..
Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en ken daardoor ook niet zo veel mensen hier.. Ik zou het erg leuk vinden om wat mensen persoonlijk te leren kennen om ook hier wat vaker wat leuks te kunnen doen.
Dus ik dacht misschien zijn er hier bokkers die hun paard vlakbij Utrecht hebben staan en het leuk vinden om wat foto's te laten maken? Ik heb een goede camera en vind het leuk om dat zo af en toe eens te doen. Ben echt geen professional hoor maar kan het wel een beetje.
Dus als iemand het leuk vind om rij fotos of losgooi foto's te krijgen, hoor ik het graag! Dan kan ik een keertje langs komen op stal
Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en ken daardoor ook niet zo veel mensen hier.. Ik zou het erg leuk vinden om wat mensen persoonlijk te leren kennen om ook hier wat vaker wat leuks te kunnen doen.
Dus ik dacht misschien zijn er hier bokkers die hun paard vlakbij Utrecht hebben staan en het leuk vinden om wat foto's te laten maken? Ik heb een goede camera en vind het leuk om dat zo af en toe eens te doen. Ben echt geen professional hoor maar kan het wel een beetje.
Dus als iemand het leuk vind om rij fotos of losgooi foto's te krijgen, hoor ik het graag! Dan kan ik een keertje langs komen op stal
Sweetgirl1 schreef:Calanddra schreef:We zijn nog wel op zoek naar n nieuwe hulpkracht voor 12-24 uur op de dierenafdeling, mochten jullie iemand weten
Zo jammer dat het weinig uren voor me zijn. Vindt het zo leuk daar en heb je zo vaak gespot daar
Kayleigh__ schreef:Deze word gewoon gegeven door de manege zelf, dus geen externe westernruiter. Manege zelf krijgt volgens mij wel les van een externe westernruiter.
Voor iemand die al bekend is met western zijn de lessen waarschijnlijk niet zo boeiend.Het is nu echt de beginselen van het western voor mensen die normaal geen western rijden. Echt basis dus, maar voor mij als westernleek heel erg leuk. En verrekte lastig om sommige dingen van het dressuur af te leren
cissy schreef:Kayleigh__ schreef:Deze word gewoon gegeven door de manege zelf, dus geen externe westernruiter. Manege zelf krijgt volgens mij wel les van een externe westernruiter.
Voor iemand die al bekend is met western zijn de lessen waarschijnlijk niet zo boeiend.Het is nu echt de beginselen van het western voor mensen die normaal geen western rijden. Echt basis dus, maar voor mij als westernleek heel erg leuk. En verrekte lastig om sommige dingen van het dressuur af te leren
Dank voor je antwoord. Had gehoopt op gevorderden les, ben het nivo beginner al even ontstegenweinig les mogelijkheden hier in de buurt dus vandaar mijn vraag.
Over leeftijd gesproken, ik ben de oudste hier denk ik, bouwjaar 1965 en paard is bouwjaar 1993. Wij horen samen in de seniorenclub.