Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Jeetje, ik kijk me een partij boos op die foto in de sushibar...(<<<< zo kijk ik daar dus.) Moet me gewoon aan regel één houden: op foto's altijd zwaar overdreven lachen, dan lijkt het precies goed.
Ik was trouwens met goed gemoed meegegaan de stad in, maar Zwolle blijkt veel carnavalesker dan we hadden gedacht. We mochten niet eens onverkleed de feesttent in. Ik ben van armoede maar naar huis gegaan. Maar Sure Lee, Marit, Daniëlle, Alik en één van de heren lopen als het goed is nu nog in de stad rond.
suikermeisje schreef:musiqolog schreef:Jeetje, ik kijk me een partij boos op die foto in de sushibar...(<<<< zo kijk ik daar dus.) Moet me gewoon aan regel één houden: op foto's altijd zwaar overdreven lachen, dan lijkt het precies goed.
Ik was trouwens met goed gemoed meegegaan de stad in, maar Zwolle blijkt veel carnavalesker dan we hadden gedacht. We mochten niet eens onverkleed de feesttent in. Ik ben van armoede maar naar huis gegaan. Maar Sure Lee, Marit, Daniëlle, Alik en één van de heren lopen als het goed is nu nog in de stad rond.
Ahh das banketstaaf. Had je beter met me mee kunnen rijden haha