Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Brittjuh97 schreef:ahh, bloedblaren zijn meestal niet fijn! heb er echt n aantal weken 1 gehad, ging uiteindelijk zelf weg!
Gister na het logeren even op de kont van Fayah gestaan, wat is ze toch braaf
[ Afbeelding ]
dus onze andere paard moest maar mee! die was het er niet erg mee eens, maar ze ging gelukkig wel de trailer op. en daarna wist Fay niet hoe snel ze de trailer op moest gaan
en liep ze ontspannen en fijn! bij de 1e proef 175,5 punten met een 3e plek. tijdens de 2e proef liep ze heerlijk ontspannen en fijn aan de hand, en liep ze zelfs af te kauwen
:) alleen ik was zo blij dat ze lekker licht in de hand voelde dat ik met mijn stomme kop niet mijn voordeel er uit heb gehaald
daar heb ik een 4e plek met 173 punten.
)
Cheminee schreef:Hee leuk topic!
Ik meld mij hier ook maar even!
Mijn naam is Evelyn
Ik woon zelf in den helder en mijn paard woont in breezand. Ik ben 23 jaar en heel fanatiek in de dressuur samen met mijn 10 jarige ruin Che, maar springen en crossen vinden we ook leuk! Afgelopen half jaar heel wat pech gehad dus blijven steken in de M1 maar vanaf deze week zijn we weer flink aan het trainen en wordt het wel weer tijd om wedstrijden in de plannen
Ik heb op dit moment een tussen jaar.. na 2 mislukte opleidingen en 1 afgeronde waar ik geen werk mee kan vinden![]()
ik kan echt geen studie kiezen.. bang dat het mislukte opleiding nummer 3 wordt. 1 voordeel lekker veel tijd voor mijn paard.![]()
Het lijkt me leuk om een keer wat leuks te organiseren!
knappe pown. Fijn rijden is belangrijker dan de WP (al doe je het daar wel voor natuurlijk :p) ik reed een keer echt prut en had 187 en 196 wat ik totaal niet snapte dusja haha :p 

. Dat betekent dat ik niet kan trainen voor mijn komende wedstrijd op 5 maart.. Maargoed Win wordt wel steeds losser met rijden en het gaat echt goed! Topper is t
heel lief van britt dat ik deze kans heb gekregen