Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantalhaf schreef:Moguhhhhhhhh allemaal, ik zit weer fris en fruitig op het werk.
Die parkieten zijn echt eng hahah. Vorige week aan het fietsen, fietste langs het spaarne kwam er ineens een zwerm van die dingen vanachter een huis heeeel laag aangevlogen, Jeroen ( man ) geeft ineens en oerkreet..... was er 1 parkiet die een beetje laag vloog, tussen zn benen terrecht gekomen
( OP DE FIETS!!)Bij een man schijnt dat nog al pijnlijk te zijn hahahah
. Parkietje is weer weggevlogen, had zich niet bezeerd
![]()
Ze zitten idd tegenwoordig overal! Eerst alleen tegenover ons bij het ziekenhuis maar zie nu ook groepen in Heemstede en Zwaanshoek.
Eliine schreef:Oja het enige waar ik wel eens gek van word is die verdraaide Grote Kerk die ELKE avond om 9 uur gaat lopen klingelen
Trouwens, wie heeft er allemaal al zin in het Glazen Huis?
hamsterfan schreef:Ik ook een meeting morgen, hopen op het mooie weer van vandaag
Ik wil ook nog naar de film, naar the maze runner. Mijn broer gaat vanavond al, ik wil ook! Haha
Tazzey schreef:Goedemorgen!
Thanks Richard! Ik ga er zo vandoor ben een weekje offline. Fijne week mensen.
Loiz schreef:HK komt eraan, heb de laatste 4 foto's ontvangen, zet ik er morgenochtend in.
Alleen heb ik van 6 mensen niks gehad, maar open m morgen wel, eventueel is dat via een mod nog wel te fixen geloof ik toch?
Nicky, ik weet niet zeker of ik t bos in ga, want ze zijn op stal bezig met t paadje..
Als ik t bos in ga ga ik rond 3 uur.