Meeting onder de Belgische Bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Meeting onder de Belgische Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:51

dus wie gaat er allemaal naar de meeting op 27 april om 14 uur in de sportveldenstraat (10 min van de sahara) een wandeling tot ?half 5? mensen die meegaan hieronder naam zetten ;)

wie gaat er mee:
Lisse
Luca03 (kan nog veranderen)
Hanna_94
Bumblehorse
Snollygoster
tesseke
Kimz_angel
Laulitz
Dilayla
Kay_kim

normaal kan k ook wel komen, ben al een tijdje niet meer in het topic actief geweest omdat ik niet steeds kan bijlezen maar wil eventueel wel naar de meeting komen...

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 16:17

Mag ik hier mee kletsen? Als Nederlandse :D

Ik heb twee sollicitaties lopen boven in België. Dus wie weet ga ik wel naar België verhuizen op korte termijn! Rechts van Antwerpen ergens :) Ben er verder niet zo bekend, en ken er ook geen mensen. Dus het zal wel leuk zijn om daar wat mensen te leren kennen! En mocht het allemaal doorgaan dan ben ik de 27e daar al wel aanwezig :) (Het is allemaal nog lang niet zeker hoor, maar ik ben me maar wel aan het oriënteren)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:12

Kay_Kim schreef:
dus wie gaat er allemaal naar de meeting op 27 april om 14 uur in de sportveldenstraat (10 min van de sahara) een wandeling tot ?half 5? mensen die meegaan hieronder naam zetten ;)

wie gaat er mee:
Lisse
Luca03 (kan nog veranderen)
Hanna_94
Bumblehorse
Snollygoster
tesseke
Kimz_angel
Laulitz
Dilayla
Kay_kim
Percy
Caresje

Rechts van Antwerpen, dat is een ruim begrip :D Succes met je sollicitatie en misschien zien we je dan wel!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:06

Ik woon ook rechts van Antwerpen maar wel een anderhalf uur rechts van Antwerpen haha :D

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:24

Sorry :+ Rechts van Antwerpen en recht onder Tilburg. Ik weet niet hoe die gemeente heet? In ieder geval 40 minuten autorijden vanaf Antwerpen :P of ik kom er net boven te zitten. Richting Brecht? Dan zit ik op 25 minuten van Antwerpen :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:24

Oké, nu ben je me helemaal kwijt, heb geen idee welke gemeente je nu op doelt :D
Brecht zit niet onder Tilburg. Dat is meer de kant op van Ravels maar dat ligt weer niet rechts van Antwerpen.

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:26

lijkt mij turnhout dan? :P dat is 40min rijden met de auto van antwerpen ^^

brecht is trouwens op maps wel 25min naar antwerpen, maar in werkelijkheid niet :') aaaaltijd file :p zeker 's morgens..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 01:06

Turnhout ligt ook niet echt rechts van Antwerpen :+ dan denk ik eerder Lier/Herentals misschien Geel?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:47

Lier is denk ik geen 40 minuten meer naar antwerpen, Herentals zou het nog wel kunnen zijn? :P

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 11:18

Ja ik was aan het redeneren: je komt nog in de file terecht maarja daar sta je dan ook in als je van Herentals komt :+

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:50

Sorry... ik heb het over twee locaties :+ Zoals ik al zei, ben er totaal niet bekend. ( Kom uit Noord Nederland :+ ) Maandag en Dinsdag ga ik op twee plekken proefdagen draaien. Dus dan zal ik het wel wat beter kunnen verwoorden. 1 zit dicht bij Brecht en de ander zit dicht bij Geel, Lommel en Beringen. Wonen daar ook mensen van hier?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:51

Ik woon vlak bij Geel ja :)

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:41

ik woon ook dicht bij Geel (Mol) :)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:41

Me too! Ik woon in Retie.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:59

ik zit ook vlak bij geel :) woon in balen tegen meerhout aan ;)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 16:25

lalunamyo schreef:
Sorry... ik heb het over twee locaties :+ Zoals ik al zei, ben er totaal niet bekend. ( Kom uit Noord Nederland :+ ) Maandag en Dinsdag ga ik op twee plekken proefdagen draaien. Dus dan zal ik het wel wat beter kunnen verwoorden. 1 zit dicht bij Brecht en de ander zit dicht bij Geel, Lommel en Beringen. Wonen daar ook mensen van hier?

Ik woon vlakbij Lommel en Beringen. Geel is ook niet zo ver :P

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:04

Ja woon in mol tussen geel en lommel in eigenlijk

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 18:30

Brecht is niet zo ver van hier. Geel is wel een eindje rijden maar daar kom ik heel vaak voorbij op weg naar Limburg.

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:39

Ha wat leuk! Best veel dus nog. Zijn de mensen in die regio aardig open? Kom je er makkelijk tussen als buitenstaander? Mocht het allemaal door gaan kom ik er natuurlijk te wonen :P

In het dorp waar ik nu woon zijn de mensen namelijk aardig stug. Daar kom je moeilijk echt tussen als vreemde.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:34

ik woon sinds december in belgie, per maart verhuist naar eigen huisje, als je gewoon buiten de deur dingen doet leer je wel gezellige mensen kennen :)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:47

Ja inderdaad... Mss kan je ook met een paar mensen hier contact zoeken om eens af te spreken...

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:51

Leuk :) Ik stap aardig veel de deur uit dus het gaat vast wel goed komen. En inderdaad, misschien ook wel via dit topic!

Eerst maar volgende week afwachten. Wie weet klikt het met beide sollicitaties niet. Kan natuurlijk ook nog gebeuren! Maar heb er wel erg veel zin in. Dus ik hoop dat het door gaat

@Rayoow, dus ook oorspronkelijk Nederlander :) Bevalt het daar goed?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:18

Wij hebben niet echt contact met onze buren, we kennen ze wel maar we gaan er niet bij op de koffie ofzo :Y) Je moet het gewoon treffen denk ik. Belgen zijn vaak wel een beetje terug houdend als ze weten dat je Nederlands bent. Maar gewoon zorgen dat je onder de mensen komt, dan maak je gelijk vrienden! Ik zie dat je van mijn leeftijd bent? Als je dan toch in de buurt komt te wonen wil ik wel eens gezellig iets gaan doen, ik heb ongeveer 2 vrienden in Limburg momenteel (en die kende ik al voordat ik er ging wonen :+ )

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:43

jep geboren in Den Helder :P
bevalt tot nu toe helemaal goed!
woon tegen bos aan met nog deel bos van ons, honden vinden t heerlijk en ik ook hahaha
het enigste wat ik nog mis is een paard in de tuin :P

Waar ik alleen nog wel steeds op wacht is mijn belgische ID kaart..hopelijk komt ie snel binnen kan ik voor mijn rijbewijs gaan...Alles is al wel goedgekeurd maar duurt gewoon erg lang..

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:18

Super! Ach, dat paard kan altijd nog komen toch? Ik neem de mijne gezellig mee mocht het zover komen :)

Laulitz, ja, ik ben 23 over een maandje :) leuk! Ach, meestal ligt het grotendeels aan je eigen inzet natuurlijk of je mensen leert kennen. We zullen het wel zien. Aan de telefoon klonken ze in ieder geval heel aardig. Was wel even omschakelen dat Vlaams en ik snapte ook niet alles gelijk haha. Maar gelukkig pak ik dingen wel snel op. Dus ook dat komt wel goed

Nou, terug naar het topic. De meeting. Ik hou het in de gaten en wie weet sluit ik me wel aan.