[BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: [BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 17:16

Oh jeetje gefeliciteerd. Hahaha
Even tussendoor zwanger geraakt en er nu achter komen :=
En al zover zijn ook dan, ben je verder nog niet dik of wat?
Een beetje vreemd is het wel hihi tegen die tijd kunnen we al bij t bokkers op kraamvisite!
Niet geheel onbelangrijk, wat zegt de partner ervan :p

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 17:28

En hoe was het bij de huisarts???

Jaa kraamvisite!! *\o/*

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 17:56

Nee ik ben nog niet echt dik. Ja als ik plat ga liggen zie je wel 'iets'. Maar ik heb veel buikspieren door het paardrijden misschien kotm het daardoor?
Mijn vriend vindt het geweldig. <3 maar ik heb een heel lief vriendje. Typisch haags met een grote mond maar een klein hartje en alles voor zijn vrouwtje :D
De huisarts was alleen te bereiken voor levensbedreigende situaties. Die ws op nascholing oid, morgen nog een poging. :o :=

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:50

Leuk! Gefeliciteerd!!
Wij gaan volgend jaar beginnen, hoop dat het allemaal goed gaat :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:15

Oh jammer dat jij, en wij natuurlijk hihi nu tot morgen moeten wachten!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:24

Allemaal baby nieuws!
Ik moet er zelf niet aan denken hoor, geen ook nog geen vaste vent (ben niet weggelegd voor relaties) dus niet gek ook.

Hier weer wat minder nieuws.
Hebben 3 jack russels die om de beurt een virusje hebben gehad...waar veel diarree en braken en dus dierenarts aan te pas kwam.
De oudere van 13 komt er niet goed doorheen en viel daarstraks gewoon om toen ze ging braken en mama moest haar overeind helpen.
Ik was net bij de ponys dus kon weer omdraaien om naar huis te gaan want moeders moest gaan werken.
Dierenarts gebeld en na het spreekuur zou ze contact opnemen zodat we konden komen.
Het arme hoopje slaapt veel en is zielig en houdt niks binnen en heeft alleen nog wat gedronken.
Nu naast me aan het bibberen

Mijn shetlander staat ook na de (scheer/medicinale) behandeling nog steeds de godganse dag te schuren dus daar ben ik ook nog niet klaar mee.
Veearts is daar zaterdag toevallig op het terrein en dan wil ik hem door laten lichten en bloed laten trekken.
Dat idee kwam ineens in mij op.
Is het een goed idee denken jullie?
Met zulke onderzoeken heb ik geen ervaring...

Edit; nadat ik op verzenden drukte kwam het beetje water wat gedronken was er weer net zo hard uit....niks kan ze binnen houden.
Ik word wanhopig

MilouNigel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:53

Och arm ding.. vooral om die leeftijd moet er eigenlijk niks meer mee gebeuren.
Beterschap met alle beestjes :(:)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:11

En suus? Is het nog gelukt om een afspraak bij de huisarts te krijgen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 22:50

Ahhh gossie. Zorg je dat hij genoeg water drinkt want van kotsen en diaree(als ie dat ook heeft) droog je zo uit :(:). Hopelijk gaat het snel beter.
Bloed testen bij je pony is een goed idee hoor. Wie weet wat eruit komt.

Ja ik heb vanochtend gebeld, ik heb dinsdagmorgen om 08:10 een afspraak! :D. Kan niet eerder wat ik werk 5/6 dagen in de week mhihi.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:22

Hier gaat het helaas minder lekker.. Ik ben (gelukkig :+) wel ongesteld maar ik heb er zo'n hekel aan..!! Ik schrijf dit met dichtgeknepen ogen.. Heb een hoofdpijn van hier tot Tokio en zie lijkbleek.. Ik krijg een soort van migraine als ik het ben, en ben ontzettend misselijk... En dit is pas de eerste dag :( en dan precies nu zijn m'n menstruatiepijn pillen op.. Die doen wonderen bij mij... Nu dus douchen en m'n bedje in en morgen meteen die dingen halen... :(

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:44

Om jullie op te vrolijken heb ik een foto van mijn homotjes voor jullie :P

Afbeelding

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:52

Nou suus, jij hebt wel geduld zeg! Ik zou echt niet kunnen wachten en het na zoveel tijd dan toch echt zeker willen weten. Hihi.

Vervelend hoor uggies! Ik heb er ook altijd veel last van. Daarom slik ik de pil altijd door waardoor ik maar een paar x per jaar de sjaak ben...doe jij dat ook?

Leuke homootjes elise. Errug schattig.

Ik ga morgenochtend met een meisje die ik via bokt spreek een bosrit maken! Ben erg benieuwd. Ik ga op 1 van haar paardjes. Dus nieuw paardje en een nieuw meisje. Hoop dat ik het overleef! Haha zal wel meevallen hoor. Heb de laatste jaren steeds meer zelfvertrouwen gekregen. Maar soms val je terug in je oude gewoontes en is het allemaal heel spannend!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:57

Aaahww wat lief.

Ik heb deze week ook nog te horen gekregen dat mijn oom helaas toch aan de dialyse moet... Zijn nieren zijn zo slecht geworden dat ze het zelf niet meer kunnen.. 10 december moet mijn moeder met hem naar het ziekenhuis (mijn oom is de broer van mijn moeder), voor een gesprek hoe het in z'n werk gaat allemaal. Zij gaat een nier aan hem doneren. Mijn moeder is 'O' dus past overal bij, dat scheelt, maar verder moet alles nog goed zijn....

Sure_lee, uggies had ik nog niet gehoord. Ik heb nu 2 strips gedaan, en dan een stopweek. Maandag laatste ingenomen en ben het nu pas. Ik zie er idd ook altijd tegen op, ene keer valt het mee, en de andere keer zoals nu is het zo heftig dat ik het liefst in bed lig.. En nog een nadeel is dat ik paracetamol zo slecht weg krijg... Krijg ik echt braakneigingen van, maar net toch maar even een ingenomen met veel moeite..

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 00:05

Is de nuvaring dan niet iets voor jou?
Ik kon de pil door slikken, maar werd altijd ongesteld (en ik had ook een hekel aan dat slikken). De nuvaring is een keer in de maand erin stoppen en vervangen en je hebt nergens meer last van.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 08:33

Beterschap Loveuggs. Dat je er zo veel last van kunt hebben zeg.

Ja ik moet vandaag werken van 9tot18, en morgen en overmorgen werk ik ook. Dus het is even niet anders haha het liefst ging ik ook gister hoor :D

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 09:22

Pfff ik zou het echt NU willen weten haha zo blijft het wel spannend haha

de 2homotjes zijn schattig samen:-D

vervelend nieuws van je oom..sterkte. Mooi dat je moeder kan en wil doneren..heftig hoor!

sure lee veel.plezier op rit!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 13:28

Hahahaha 2 homo'tje :')
Je vrolijkt me idd op.

Gisteren heb ik mezelf opgevrolijkt.. barones ruitersport in chaam had opheffingsuitverkoop <<) *D
Dat scheelde wel, als je ziet wat ik heb meegesleept was de eindafrekening wel veel maar de spullen opzich niet duur :D

Met de hond gaat het wel beter gelukkig en laat zich uitermate opvallend, goed in de watten leggen. *\%/*
Einde van de middag komt de dierenarts bij de koeien van de stalhouder en heb gesmst wat ik wil }>
Dus ik ben benieuwd, heb ook maar gelijk gevraagd om een eindafrekening van alles wat ik nog open heb staan ... (veearts zelf is ook luiachtig......).
Plus dat ik morgen een sulky op ga halen, mijn zadel nog in bestelling staat.... man ik moet onderhand de loterij winnen.
En dat met een jumbo salaris :') -O-

Loveuggs, wat stoer van je moeder zeg :D
In de hoop dat alles goed gaat wens ik veel succes en sterkte met alles.
Hier ook iemand met buikpijn... zo te voelen begint het weer... zou ik daarom vanmorgen zo chagrijnig als de hel bijna mijn collega hebben vermoord???

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 15:12

Dat, of je collega verdiende het gewoon :P

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:08

Lees je zin en daarna je onderschrift erbij :')

Edit; hij zou het verdient hebben. Ik zei maar niks, in zekere zin heb ik mijn woede tegenwoordig onder controle gelukkig.
Maar wel even gemeld bij de baas :Y)

Overigens de veearts is geweest, bloed trekken was niet nodig.
Hij heeft gekeken en het was inderdaad luis, die zijn nu dood.
Alleen die korsten en wondjes in zijn manenkam jeuken dus enorm en daarom schuurt hij.
Wat natuurlijk de genezing ook niet bevordert dus zo ga je het cirkeltje rond.
Dus, met betadine zijn manenkam dagelijks wassen en spoelen en flink borstelen en zorgen dat de korsten weg gaan.
Ook een spuitje tegen de jeuk gehad.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:18

Zucht.... vriend van mij heeft een nieuwe vlam... en zit tegen mij te vertellen hoe geweldig ze niet is... op zich vind ik het leuk maar moet dat echt tegen mij?...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 11:05

Haha ik vind dat schattig. Toevallig is mijn collega ook tot over der oren verliefd en ik moet het ook heel de dag aanhoren, en na het werk gaat t verder op whatsapp hihi.

Nou toch fijn dan die luizen dood zijn. Dat scheelt al heel wat.
Hier gelukkig geen last van menstruatiepijntjes haha.

Ahw mijn mammie is wel erg lief. Mijn broers dochtertje wordt 2jaar in januari. En mn mammie heeft sinterklaaskadotjes gehaald voor haar en toen heeft ze ook al spulletjes gekocht voor mij. Terwijl ik nog naar de HA moet dinsdag haha. Mn vader vindt het ook heel leuk maar hij moet wel altijd mn ma de winkel uit sleuren. Dat was 2jaar terug ook al zo hahaha <3 :D
Zij is ook weer 2mnd zwanger, nog heel pril. Maar als dat ook allemaal goed gaat, en bij mij ook, ze dr lol op!
:')

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:03

Fijn dat de luizen dood zijn!

Ik snap wel dat het "vervelend" is als diegene alles overzijn nieuwe vlam verteld, wss hebt ie het zelf iet door?

Ahh das lief van je mams! Hahah mijn moeder zou ook precies zo zijn mocht het hier gebeuren hihi. <3

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:00

Heb eindelijk een sulky opgehaald!!!!!
Dus hij mag ook nog eens aan de slag binnenkort.

Als mensen het over hun vlam hebben vind ik dat niet erg, maar dan voel ik mezelf weer zo eenzaam :=

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:13

Sorry dat ik niet zo actief mee praat. Zit wat met mezelf in de knoop. Thuis gaat het niet zo lekker.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 14:16

Oei meid :( als er iets is waar je over wilt praten mag je me altijd pb-en Y;( Misschien lucht het op. Hoop dat alles snel goed komt! :(:)