Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seb8iaan schreef:Hij is gewoon welkom, of het nu zaterdag of zondag is.
Ik weet dat hij samen met Jaydene zou komen op Zaterdag. Maar als Jeroen niet gaat, dan is het voor jay ook een beetje raar om als enigste te komen. Dus maar even bekijken
Sannanasje schreef:Ik ben niet zo moeilijk, iets met hoe meer zielen enzo! En ik ben toch niet in het huisje
Maar Gina kwam in de app met een hele goede vraag.
Wat als het pleurisweer is? Zegt de Ranch dan af oid?
Citaat:Voor ons kan de rit altijd doorgaan.
Bij (kans op-) regen hebben we trouwens voor alle deelnemers regenjassen voor het paardrijden beschikbaar.
Ik zag trouwens net op het weerbericht dat er tegen het weekeinde juist beter weer wordt voorspeld; droger en warmer.
Dus maar hopen dat deze voorspelling uitkomt
Citaat:Beste gast,
Allereerst willen wij u bedanken dat u voor ons park heeft gekozen. Wij kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen op Landal Klein Ruwinkel.
Nu hebben wij voor het weekend een leuke aanbieding voor u. Namelijk een heerlijk ontbijtbuffet in ons pannenkoekenhuis Hans & Grietje.
Voor slechts € 12,00 per volwassene en € 9,00 per kind van 4 tot 12 jaar staat er het hele weekend een uitgebreid ontbijtbuffet klaar. U vindt hier
Verschillende soorten broodjes
Beleg, zoet en hartig
Scrambled eggs met bacon, gekookte eieren
Vers fruit
Jus d’orange
Koffie en thee
Yoghurt en melk
Het buffet staat voor u klaar zaterdag- en zondagochtend van 09:00 uur tot 10:30 uur.
U kunt ook één van deze dagen gebruik maken van het buffet, dit kost dan € 6,00 per volwassene en € 4,50 per kind).
Heeft u interesse?!
Mail of bel ons dan
Seb8iaan schreef:Gezien mn posts ben ik ook zeker een bokker (74 vs 5800)![]()
Zweepje heb ik niet btw
Edit: Grappig dat ik meer posts heb dan dat jij hebt Cin