Oh en Laura vond je die kleertjes echt niet leuk? Maar goed dat smaken verschillen, heb toch een paar dingetjes in Meaghyn haar kast gehangen En daar ook gelijk maar weer wat uitgehaald
Getver echt allemaal vlinders in mijn buik. Ben zenuwachtig. Ze gaan uiteraard ook bij BKR toetsen en dankzij de het debacle met de bank afgelopen jaar staat daar dus een notering. Ik vrees het ergste, maar ik wacht rustig af...
Spannend Dais! Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken!!
Laura82
Geplaatst: 02-09-13 13:31
Haha dais, nee echt niet. Ik weet inmiddels uit ervaring dat ik sommige dingen "wel aardig" vind, maar het dan vervolgens niet aantrek. Heb dus alleen eruit gehaald wat ik echt heel leuk vond, anders fungeert het alleen maar als kast-vulling
Alles kan, is mijn collega ook zonder al te veel moeite gelukt Die was zelfs bijna 11!! (5400 gram)
Maar jij bent zelf ook niet heel groot, dus zal vast niet hoor Bij Tara zei de vk ook dat ik geen groot kind zou krijgen, ze schatte 6 pond rond de 40 weken, Tara was bijna 8 met 38.6 toen ze geboren werd. Dus ik hecht er geen waarde mee aan, ze zei het nu namelijk weer
Laura82
Geplaatst: 03-09-13 20:38
Hihi, ik luisterde er ook niet echt naar, maar dan zal je altijd zien dat ze net bij mij wel gelijk hebben Maar ach, t moet er toch uit