Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mobart schreef:Nwktje schreef:monique heb je zin mop miiijn examen feest te komen?
Andere zijn ook van harte uitgenodigd hoor! Ik heb alleen nog geen datum
Dan zit ik daar als een loner en ken ik niemand haha
Maar meiden, wel een foto maken als jullie bij Chanelle zijn, kan ik zien hoe jullie eruit zien!
Citaat:Drinken:
- cola
- sinas
- jus d'orange (?)
- drankie (iets van Canei ofzo? gewoon iets lekkers voor na het eten)
Eten:- Vlees
- (iets voor als jullie net komen, cupcakes ofzo?)

chanelle14 schreef:Ladiesss jullie moeten me even helpen met een lijstje met spullen die ik nodig heb!
Als jullie rond 13u komen moet ik dus drinken+dingen voor tussendoor hebben en daarna hebben we dan de grillplaat (tepan yaki), die zet ik buiten neer.Citaat:Drinken:
- cola
- sinas
- jus d'orange (?)
- drankie (iets van Canei ofzo? gewoon iets lekkers voor na het eten)
Eten:- Vlees
- (iets voor als jullie net komen, cupcakes ofzo?)
Met vraagteken is omdat ik niet zeker weet of het wordt gedronken, vul het lijstje gerust een beetje naar eigen wensen aan
want ik weet niet wat jullie lekker vinden, haha.

xxLady schreef:Guyss,
Ik weet niet of jullie het al hebben meegekregen, maar Dieuwke, Lisa, Esmee en ik komen niet meer.
We vinden het heel jammer, maar wij (Dieuwke, Lisa en ik) zitten sowieso zo'n 5 of 6 uur in de auto, terwijl we elkaar maar een paar uurtjes zien. Ook is het erg duur omdat de benzine moet worden betaald.
Verder moet ik dinsdagochtend om 8 uur beginnen met werken en ik geloof dat er nog iemand was die ook moest werken. Dieuwke moet maandag eerst haar boeken nog inleveren, dus we kunnen pas rond 1 uur vertrekken, dat betekent dat we rond 3 uur in Ochten zullen zijn. Omdat we ook weer op tijd weg moeten vanwege werk en ouders die mij ophalen uit Bergum, zouden we dan rond 7 uur weer weg moeten, dus dan zien we elkaar helemaal niet zo lang.
Ook is het zo dat Lisa eigenlijk nog niet veel lange afstanden heeft gereden, ze rijdt meestal gewoon in de buurt en als ze ver weg gaat rijdt haar vriend met haar mee.
We hebben er dus nog even over na gedacht en het is denk ik beter om niet te komen maandag, dit scheelt ons een hoop geregel en een hoop geld!
Aangezien Dieuwke, Lisa en ik dus dan niet meer gaan, gaat Esmee ook niet, want die heeft geen vervoer!
Degenen die wel gaan; HAVE FUN en laat weten hoe het was! Ik wil foto's zien
Maar ik kan niet én maandag een retourtje Ochten betalen en dan woensdag/donderdag twee enkeltjes Leeuwarden + bijkomende ov kosten, want ik ga woe/do naar Corine wss

) dan is zo een kaartje echt handig. Zou anders 32,60 kwijt zijn aan de trein.
te er weg en te duur.
En m'n bankrekening ook