Het is weer even stil geweest hier, ik heb nog niet naar Theo gemaild. Wil dat wel gaan doen dit weekend, dus is het ja of een nee? Gaan we of gaan we niet.
Ik heb weer contact gehad met Theo. Heb hem verteld dat er minder deelnemers zijn dan aanvankelijk, en heb hem gevraagd of hij er moeite mee heeft dat er ook combinaties met een lager niveau dan Z1 meerijden. Dat vindt hij op zich niet erg, maar wel liever vanaf L2 niveau. Dus als de combinaties die wel komen, nog iemand mee willen nemen, hoor ik het graag, ik ga woensdag een mail rondsturen naar de leden van onze vereniging.
vur
Geplaatst: 08-04-13 11:12
Hoi allemaal. Ik kwam dit topic tegen en zag dat jullie misschien nog deelnemers zoeken? Ik meld me daarom ook even. Ik weet niet precies wanneer jullie de clinic in gedachten hebben, maar ik heb belangstelling om mee te rijden. Mijn paard loopt in de wedstrijden M1, maar wordt getraind op Z-niveau. Hij kent de vliegende galopwissels en travers en we zijn bezig met de verzameling op te bouwen. Dus als jullie nog iemand kunnen gebruiken, dan hoor ik dat graag.
Euh kim; groep van 3 is toch €51? Groep van 2 €61,- pp
vur
Geplaatst: 08-04-13 21:29
Gunst, en ik er maar vanuit gaan dat het bij Theo zou zijn. Bij Amersfoort is toch wel een heel eind voor ons beestje. Het is geen makkelijke reiziger. Wat jammer zeg, maar als het ooit dichter bij huis is, dan hou ik me zeer aanbevolen. Veel plezier allemaal.
kleinvosje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-13 23:26
nacho_lein schreef:
Euh kim; groep van 3 is toch €51? Groep van 2 €61,- pp
Mensen, het spijt me, maar ik ga Theo mailen dat de clinic niet doorgaat. Ik heb nog even afgewacht in de hoop dat er nog aanmeldingen kwamen van niet-Z ruiters, maar die bleven uit. Het is nu te kort dag om het minimum van 12 deelnemers te halen.