Ik heb ook net mijn foto's gehad van Naima, ze zijn prachtig!
Het is echt een zalige dag geweest, nog steeds happy happy hier. Laura, echt super bedankt, jij hebt daar mee voor gezorgd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alizeetje schreef:Jammer dat ik u niet meer gezien heb Heidi! Hadden jullie graag es aant werk gezien
Ann: ja via mail, we transfer bestand. U emailadres was toch correct? Want denk dat je ze al moest hebben aangezien je bij mij id groep zat?
Alizeetje schreef:Jammer dat ik u niet meer gezien heb Heidi! Hadden jullie graag es aant werk gezien
Ann: ja via mail, we transfer bestand. U emailadres was toch correct? Want denk dat je ze al moest hebben aangezien je bij mij id groep zat?
betadine schreef:Nogmaals bedankt voor de organistaie. Ik kon niet blijven omdat ik mijn vervoer moest helpen met paarden te gaan vangen. Het was ook de laatste keer dat ik het aan hem vroeg, want als ik afstapte was ik al een beetje teleugesteld omdat ik en mijn paard niet genoeg voorbereid waren voor de clinic. Wat ik alleen mezelf kan verwijten natuurlijk, maar hij heeft daar nog een schepje bovenop gegooid en nu is mijn zelfvertrouwen volledig weg. Ochja dan worden we wel de beste hobbelcombinatie van vlaanderen hé.
Qua werkpunten niet echt iets nieuws geleerd, maar dat zou ook anders geweest zijn moesten we wat meer gewerkt hebben de afgelopen maanden. Anders vond ik hem wel goed qua lesgeven.
betadine schreef:Ja dat is zeker een feit dat dat niet vanzelf komt, maar wat mijn vervoer zei was erg kwetsend en waarschijnlijk ook wel waar en dan mag ik nog zo veel trainen als ik wil... Fin het heeft voor mij een leuke dag verpest om mij te laten voeren door iemand die mij het gevoel heeft gegeven van een echte mislukking te zijn. Die deed dat ook niet express, maar de waarheid kwetst.
Nu is dat gelukkig beter.
das echt klote afzien die operatie.