(Besloten) Here we go.. LRV's gaan een clinicje doen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Izzy19

Re: (Besloten) Here we go.. LRV's gaan een clinicje doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:29

Ik heb toch wel wat nieuws opgestoken.
Ik heb ook net mijn foto's gehad van Naima, ze zijn prachtig!
Het is echt een zalige dag geweest, nog steeds happy happy hier. Laura, echt super bedankt, jij hebt daar mee voor gezorgd :)

Charlie1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:49

Super fijne les gehad met leuke tips! Was zeker een leuke dag en ik denk wel dat er een vervolg komt maar dan idd toch met een paar veranderingen :D

Zien der idd super mooie foto's uit, Isabel!!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 07:44

Ooh, nu ben ik helemaal jaloers dat ik er niet kon bij zijn! Hopelijk snel een vervolg, en hopelijk kan ik er dan bij zijn!

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:12

eindelijk het forum gevonden haha ben blond he oke damens ja ik was ook heel tevreden gelukkig dat alles toch nog in zijn plooi is gevallen en idd een paar handige tips gekregen maar ja bij een 4j kan je nog niet heel veel meer dat het basiswerk doen maar toch ...ik vindt het ook voor herhaling vatbaar en ga mijn best doen om het beter op te volgen en anders moet Izzy mij maar bijstaan :P

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:21

Ben ook best curieus naar mijn foto's...Krijgen we ze per mail toegestuurd?

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:23

Jammer dat ik u niet meer gezien heb Heidi! Hadden jullie graag es aant werk gezien :)

Ann: ja via mail, we transfer bestand. U emailadres was toch correct? Want denk dat je ze al moest hebben aangezien je bij mij id groep zat?

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:27

Alizeetje schreef:
Jammer dat ik u niet meer gezien heb Heidi! Hadden jullie graag es aant werk gezien :)

Ann: ja via mail, we transfer bestand. U emailadres was toch correct? Want denk dat je ze al moest hebben aangezien je bij mij id groep zat?

Ik heb zelf moeten spurten voor mijn les als er nog zo is een clinicje komt ga ik me iets beter voorbereiden zodat ik er ook nog een paar kan zien, fotograaf vroeg aan mij of ze moest blijven aangezien mijn vriendin erbij was om foto's te nemen. IK zei dat ze zelf mocht kiezen, ik heb ook een paar hele leuke kiekjes maar volgende keer zeg ik toch gewoon is ja blijven haha

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:31

Alizeetje schreef:

Ja, ik heb dat aan Kim doorgegeven maar het zou natuurlijk altijd kunnen dat er iets fout is gelopen. Onze fotograaf was net even weg toen ik ging vertrekken. Ik zal haar een berichtje sturen op facebook anders?

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:31

Ha :D ja, ik denk dat ik net weg ree toen jullie toekwamen.
Benieuwd naar je foto's. Zullen ook wel mooi zijn :)

Ann: zou ik ook doen!

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:35

Nogmaals bedankt voor de organistaie. Ik kon niet blijven omdat ik mijn vervoer moest helpen met paarden te gaan vangen. Het was ook de laatste keer dat ik het aan hem vroeg, want als ik afstapte was ik al een beetje teleugesteld omdat ik en mijn paard niet genoeg voorbereid waren voor de clinic. Wat ik alleen mezelf kan verwijten natuurlijk, maar hij heeft daar nog een schepje bovenop gegooid en nu is mijn zelfvertrouwen volledig weg. Ochja dan worden we wel de beste hobbelcombinatie van vlaanderen hé.
Qua werkpunten niet echt iets nieuws geleerd, maar dat zou ook anders geweest zijn moesten we wat meer gewerkt hebben de afgelopen maanden. Anders vond ik hem wel goed qua lesgeven.

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:40

betadine schreef:
Nogmaals bedankt voor de organistaie. Ik kon niet blijven omdat ik mijn vervoer moest helpen met paarden te gaan vangen. Het was ook de laatste keer dat ik het aan hem vroeg, want als ik afstapte was ik al een beetje teleugesteld omdat ik en mijn paard niet genoeg voorbereid waren voor de clinic. Wat ik alleen mezelf kan verwijten natuurlijk, maar hij heeft daar nog een schepje bovenop gegooid en nu is mijn zelfvertrouwen volledig weg. Ochja dan worden we wel de beste hobbelcombinatie van vlaanderen hé.
Qua werkpunten niet echt iets nieuws geleerd, maar dat zou ook anders geweest zijn moesten we wat meer gewerkt hebben de afgelopen maanden. Anders vond ik hem wel goed qua lesgeven.

Tja om je paard leuk door de ring te laten dansen moet er natuurlijk wat vaker naar getraind worden, maar je moed niet laten zakken hoor een beetje doorzetten en je komt er wel vooral als je zelf wil!

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:56

Ja dat is zeker een feit dat dat niet vanzelf komt, maar wat mijn vervoer zei was erg kwetsend en waarschijnlijk ook wel waar en dan mag ik nog zo veel trainen als ik wil... Fin het heeft voor mij een leuke dag verpest om mij te laten voeren door iemand die mij het gevoel heeft gegeven van een echte mislukking te zijn. Die deed dat ook niet express, maar de waarheid kwetst.

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:04

betadine schreef:
Ja dat is zeker een feit dat dat niet vanzelf komt, maar wat mijn vervoer zei was erg kwetsend en waarschijnlijk ook wel waar en dan mag ik nog zo veel trainen als ik wil... Fin het heeft voor mij een leuke dag verpest om mij te laten voeren door iemand die mij het gevoel heeft gegeven van een echte mislukking te zijn. Die deed dat ook niet express, maar de waarheid kwetst.

daar is dan maar een oplossing voor, je herpakken zodat je terug trots op jezelf kan zijn het heeft weinig zin om jezelf de dieperik in te jagen je hebt je eigen leven in handen niets aan trekken wat andere zeggen maar er gewoon het beste van maken en tevreden leren zijn met de kleine dingen die beter gaan :(:)

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:10

Joan,inderdaad de moed niet laten zakken. Ik vind dat je een leuk paard hebt. Verder trainen en lessen, jullie komen er wel.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:15

Ja dat is waar. Heb gewoon wat tijd nodig. Ik ga wat meer trainen en dat soort mensen ook links laten liggen, want anders ga ik helemaal niet meer willen rijden op den duur.
Thx. Als er nog een clinic komt dan hoop ik toch wat meer getraind te hebben en dan huur ik wel een vervoersmiddel :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 09:22

Verder was het wel leuk om een paar van jullie te zien trainen en om Isa bezig te zien.
Heb ook een kidnapactie gepland voor het mooie vosje van Kim :o

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 09:33

Betadine, ik heb je niet zien rijden, maar geef vooral niet op! Mensen die een negatief effect op je hebben kan je beter weren.. Ik heb bv. een tijdje gehad dat mijn papa niet mocht komen kijken als ik thuis aan het rijden was omdat ik dan nerveus werd en dan liep het helemaal fout :D Nu is dat gelukkig beter.

Denk dat het ook moeilijk is om op 1 les iemand veel bij te brengen.

Is het plan om de volgende keer ook naar Simon te gaan? Of iemand anders.

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:00

kvind het nog altijd voos da ik dan toch ni meekon |o
Rijden opzich zou wel gaan mer daar ne hele dag zitten zou te veel vant goeie geweest zijn.
Der waren wa complicaties in de recovery, kheb er meer dan 3u gelegen.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 13:26

Ma oei seg, da's nie gezond!

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 07:57

lienbono schreef:
Ooh, nu ben ik helemaal jaloers dat ik er niet kon bij zijn! Hopelijk snel een vervolg, en hopelijk kan ik er dan bij zijn!

Idem!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 22:18

Davina: arm schaap! hoop da ge nu beter zijt!!

Betadine: wij zijn ook allemaal ergens begonnen he. Als je weinig gereden hebt, dan kan het ook niet super gaan he. Gewoon blijven rijden. Ogen en oren open houden voor nuttige tips en de negatieve commentaar langs je heen laten passeren.
Ik heb anders ook al wel vaker gehoord dat Coby geen dressuurpaard is, maar als ik ze nu zie, ben ik toch blij!
En het paard van Isabelle (die bij jou in de groep reed), daar heeft zelfs ooit iemand van gezegd dat L2 zijn limiet wel zou zijn. Zij heeft toch wel al mooi het tegendeel bewezen!!

Heidi: ik vind uw Jebe echt héél leuk lopen! Wel grappig dat je nog net op tijd verwittigd was!

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 18:55

Nope.
Kheb nog nooit zoveel zeer gehad. Eten en gewoon nog maar slikken is hel.
Met de pijnstillers ist te doen, alleen eten is echt verschrikkelijk.
Ben al meer dan 2kg af op 4dagen en kheb zo ne honger en goesting in eten :')
Echt waar langste 4dagen vn mijn leven en dan weten da het nog nie over is...

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:01

Kzei het u toch he :D das echt klote afzien die operatie.
Ben toch zeker 5 dagen echt slecht geweest ook, derna gaat wel beteren. Minder slap.
Tip: geen verse tomatensoep drinken, piekt mega!
Verzorg u jong, ook mottig met dat warm weer...
Ijsjes eten! Vond ik wel goed, en lekker :)

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:15

slap fzo ben ik niet. Ben gewoon zoals anders alejah door de pijnstillers.
Mer kwil gwn kunnen eten :')
alleen waterijs krijg ik binnen, gwn ijs doet al te veel zeer.
Mijn kaken en tong doen gewoon al te veel zeer door die klemmen en weet ik veel.
Bijten op eten is al sterven.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 08:53

Bedankt voor de steun, krijg er meteen een goed humeur van als ik dit hier zo lees en dan nog op maandagmorgen :D

Oei Davina, veel beterschap gewenst :(:)
Hoe dat gij hier aan het watertanden zijt, denk dat jij binnenkort uwe frigo terug leeg eet en mischien nog de frigo erbij.
Best niet naar restaurant gaan met zo veel honger, want dat kan genant worden hoor :=