Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Depende schreef:Martina, zijn suikerbommen echt goed? Dat is toch meer piek-energie dan langdurige energie, ik bedoel als je er even doorheen zit werkt het vast prima, maar nadat het uitgewerkt is (30 minuten) keldert je bloedsuiker weer zo hard naar beneden, dat lijkt mij niet goed. Gewoon een vraagje hoor, als jij uit eigen ervaring weet dat het goed werkt.
Als ik van 16 juli 21 weken terug reken, moet je dus met dat schema in de week van 11 februari beginnen. Komt iemand anders daar ook op?
andrea1992 schreef:tot nu toe is niet echt iemand heel vlakbij helaas waar ik zo langs kan gaan haha
mymy schreef:Mischien idd handiger dan ieder apart in te schrijven?
Ik ben vorig jaar uitgeloot helaas dus volgens mij zeker van een plek dit jaar?
Die ontploffing was hier om de hoek, benieuwd of mijn ramen er nog in zitten
fohadie schreef:mymy schreef:Mischien idd handiger dan ieder apart in te schrijven?
Ik ben vorig jaar uitgeloot helaas dus volgens mij zeker van een plek dit jaar?
Die ontploffing was hier om de hoek, benieuwd of mijn ramen er nog in zitten
Het was dit jaar zo, dat als je 2x achter elkaar uitgeloot was (dus in 2010 en 2011) dat je dan in 2012 automatisch mee mocht doen. Echter, de reglementen veranderen bijna ieder jaar dus het wilt niet zeggen dat dit voor 2013 ook geld. Evenals dat groepen niet hoeven te loten. Misschien moeten in 2013 groepen WEL loten maar dit weet je pas half december.
Nog even over rustposten: Je kan niet overal gaan zitten en aanschuiven. Sommige plekken zijn alleen voor lopers bedoelt van dat bedrijf oid. Je kan wel op veel verschillende plekken wat kopen maar pas goed op. Bij de 1 betaal je 1,50 voor een flesje water en bij de ander 0,50cnt. Goedkoper is om alles mee te nemen maar dan heb je een heel grote en zware rugzak nodig. Makkelijker, en misschien ook wel leuker is om een paar mensen in de verzorging te zetten die langs de kant zitten met eten en drinken. Let wel op dat je daarvoor soms wel een vergunning of toestemming van de gemeente voor nodig hebt en dat je daar al net zo vroeg moet zitten als de lopers vertrekken anders is je plek bezet. ook kun je lang niet overal met de auto komen dus check dit ruim van te voren even.
capopjekop schreef:Is dat zo ja? Oh doe ik niet mee met de groep. Jammer, want dat snelle starten is wel aantrekkelijk. Of ze moeten het nu beter aan pakken. Vorig jaar heb ik dagen gehad dat ik een half uur moest wachten, dan baal je wel een beetje.
fohadie schreef:capopjekop schreef:Is dat zo ja? Oh doe ik niet mee met de groep. Jammer, want dat snelle starten is wel aantrekkelijk. Of ze moeten het nu beter aan pakken. Vorig jaar heb ik dagen gehad dat ik een half uur moest wachten, dan baal je wel een beetje.
Dan moet je eerder komenOf in de juiste rij gaan staan. Ik kom meestal aan wanneer de start net begonnen is en heb nooit langer dan 15min. hoeven wachten. Je kan ook later starten als de rij weg is en eerst een bak koffie oid drinken. Kun je zo doorlopen.
fohadie schreef:Nog even over rustposten: Je kan niet overal gaan zitten en aanschuiven. Sommige plekken zijn alleen voor lopers bedoelt van dat bedrijf oid. Je kan wel op veel verschillende plekken wat kopen maar pas goed op. Bij de 1 betaal je 1,50 voor een flesje water en bij de ander 0,50cnt. Goedkoper is om alles mee te nemen maar dan heb je een heel grote en zware rugzak nodig. Makkelijker, en misschien ook wel leuker is om een paar mensen in de verzorging te zetten die langs de kant zitten met eten en drinken. Let wel op dat je daarvoor soms wel een vergunning of toestemming van de gemeente voor nodig hebt en dat je daar al net zo vroeg moet zitten als de lopers vertrekken anders is je plek bezet. ook kun je lang niet overal met de auto komen dus check dit ruim van te voren even.
mymy schreef:Depende schreef:Martina, zijn suikerbommen echt goed? Dat is toch meer piek-energie dan langdurige energie, ik bedoel als je er even doorheen zit werkt het vast prima, maar nadat het uitgewerkt is (30 minuten) keldert je bloedsuiker weer zo hard naar beneden, dat lijkt mij niet goed. Gewoon een vraagje hoor, als jij uit eigen ervaring weet dat het goed werkt.
Als ik van 16 juli 21 weken terug reken, moet je dus met dat schema in de week van 11 februari beginnen. Komt iemand anders daar ook op?
Mij lijkt een banaan een stuk gezonder/beter dan een snicker
andrea1992 schreef:Ik las ook ergens dat je goed verzekerd moet zijn als je zorg wil bij de 4 daagse ik ga overstappen naar agis s
Wat weten jullie van dat gedoe dat je verzekerd moet zijn om zorg te krijgen
fohadie schreef:andrea1992 schreef:Ik las ook ergens dat je goed verzekerd moet zijn als je zorg wil bij de 4 daagse ik ga overstappen naar agis s
Wat weten jullie van dat gedoe dat je verzekerd moet zijn om zorg te krijgen
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe bedoel je zorg? Blaren prikken en massage? Of iets anders? Er zijn misschien zorgverzekeringen die korting hierop geven?
Maar de Rodekruis verzorgingsposten onderweg (Minimaal 3 voor de 40km) waren gratis voor hun zorg. ( eten en drinken moest je wel betalen.) Of dat in 2013 ook zo is, is onbekend aangezien defensie de geldkraan stop heeft gezet (Eerst waren het militairenrustposten.)
fohadie schreef:Nog even over rustposten: Je kan niet overal gaan zitten en aanschuiven. Sommige plekken zijn alleen voor lopers bedoelt van dat bedrijf oid. Je kan wel op veel verschillende plekken wat kopen maar pas goed op. Bij de 1 betaal je 1,50 voor een flesje water en bij de ander 0,50cnt. Goedkoper is om alles mee te nemen maar dan heb je een heel grote en zware rugzak nodig. Makkelijker, en misschien ook wel leuker is om een paar mensen in de verzorging te zetten die langs de kant zitten met eten en drinken. Let wel op dat je daarvoor soms wel een vergunning of toestemming van de gemeente voor nodig hebt en dat je daar al net zo vroeg moet zitten als de lopers vertrekken anders is je plek bezet. ook kun je lang niet overal met de auto komen dus check dit ruim van te voren even.