Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elmo_browny schreef:Ik moet alleen de foto's van eind van de dag nog.
Maar het bewerken wil nietFoto's zijn niet mooi van kleur. Heb al paar keer uit frustratie mijn laptop aan de kant gegooid.
De modellen die nog geen foto's van mij gehad hebben mogen mij een pb sturen met hun e-mail.
Dan mail ik de onbewerkte foto's zonder logoMochten jullie alsnog een foto bewerkt hebben wil ik er altijd nog naar kijken
![]()
Maar nu ga ik alleen maar met tegenzin zitten bewerken.
sasjaaa schreef:ik heb nog geen fotos van je gehad, gebruik je wel een goed programma(niet dat ik wat van weet maar zie toch wel erg mooie fotos voorbij komen)
Ilona schreef:sasjaaa schreef:ik heb nog geen fotos van je gehad, gebruik je wel een goed programma(niet dat ik wat van weet maar zie toch wel erg mooie fotos voorbij komen)
Die gene met de mooie foto's, en ja ik vind ze ook prachtig, hebben over het algemeen een iets duurdere camera en lens dat ze minder hoeven na te bewerken aangezien die setjes het beter trekken met slecht weer dan de goedkopere setjes waar oa ik, minh en nina mee fotograferen..
mucho schreef:Ik kan me voorstellen dat je echt baalt als het niet lukt en vind het knap hoe veel mooie foto's er met dit grauwe weer gemaakt zijn.
Ben benieuwd naar de rest, maar al helemaal tevreden hoor.
En anders doen we het van de zomer met een prachtig zonnetje toch gewoon nog een keer?
Mikkee schreef:mucho schreef:Gaaf! Enne, er zitten echt wel heel mooie foto's bij hoor.
Als alles binnen is ga ik een dagje sorteren en bij bestellen!
Ditto!
Als het meezit, heb ik komende zomer 2 modellen (met kort vachtje) die graag model zouden willen staan