Hier draait de wasmachine nog effe wachten tot hij klaar is. En dan op weg naar natas toe tot straks allemaal!
jolandje
Geplaatst: 25-11-12 21:57
zóóó. weer thuis, was echt een superleuke en gezellige dag pluim voor tina en huub
sandra3235
Geplaatst: 25-11-12 22:02
Wij zijn ook weer thuis,eerst paardjes verzorgd en nu bankhangen... Het was zeker gezellig om jullie weer allemaal te zien en kennis gemaakt te hebben met Romy
Tina,Huub (en ouders),bedankt,geweldige locatie en de huifkartocht is een aanrader voor iedereen
t minst leuke was dat kleine hondje waar mijn man verliefd op is geworden en nu een pup wilt maar zonder gekheid,voor een klein hondje vond ik haar mega cute
Twinklestar
Geplaatst: 25-11-12 22:08
En we zijn ook weer veilig thuis
We vonden het supergezellig en hebben helemaal geen honger meer, zo gek ? . Het was heerlijk, de broodjes, de soep ,de quiche......
Hartstikke leuke tocht met de huifkar en zelfs dat hebben we overleefd . Wat een leuk bedrijf hebben jullie, Tina en Huub en wat een mooie kudde mini's . Kleine Magic Man vond ik vooral heel bijzonder en Sueno natuurlijk .
Erg leuk om nu de gezichten en de mensen achter de boktnamen te leren kennen en ik had me op het ergste voorbereid maar jullie waren wel erg braaf hoor . Misschien omdat het nog voor tienen was ?
Hartstikke bedankt voor een hele gezellige middag en op naar de volgende meeting !
Oh en Tina, ik heb 2 lepels van jullie meegejat .........die zaten nog in de schaal met chocomousse. . Zal ik ze met de post naar jullie opsturen of kunnen jullie ze missen tot de volgende meeting volgend jaar ?
xElienx
Geplaatst: 25-11-12 22:59
Ik en ook weer thuis. Iedereen nogmaals bedankt voor de super gezellig middag het was weer een top meeting!! Ik heb genoten!
Bassenqua
Geplaatst: 25-11-12 23:16
Ook weer thuis en de boel al op orde, paardjes staan lekker binnen te knabbelen, zwaar protest toen ik thuis kwam, of ik wel kon klok kijken.
Was inderdaad beregezellig, wéér voor herhaling vatbaar.
Mee eens Kitty, Tina en Huub hebben een prachtig bedrijf met hun ( schoon)ouders en de huifkartocht smaakte naar meer, zó leuk. Ook leuk om bij jullie eigen minikudde te kijken en hoe jullie het 'thuis doen, altijd leuk om bij een ander om het hoekie te kunnen gluren. Alles bij elkaar bereleuk!!!
En Junita en Orion hebben kadootjes uit de kofferbak.
_Angelique
Geplaatst: 25-11-12 23:43
Hier ook weer alles aan kant. Hubbie had de orders netjes uitgevoerd, maar toch zelf nog een inspectierondje gedaan. Ik sluit me overigens helemaal bij bovengenoemde lofuitingen aan. Super gezellig, genoten, toppie!!!!
Happinez
Geplaatst: 25-11-12 23:54
Ben ook weer thuis en goed geparkeerd achter de pc
Hier sluit ik me ook bij aan
_Angelique schreef:
Ik sluit me overigens helemaal bij bovengenoemde lofuitingen aan. Super gezellig, genoten, toppie!!!!
Bedankt voor de super gezellige dag allemaal !
Sappos
Geplaatst: 26-11-12 00:06
Tina en Huub bedankt voor de gastvrijheid! Iedereen bedankt voor de gezelligheid Mel je kan geen paarden poetsen
Hele leuke gezellige dag, lekker geluld, gelachen en goed gegeten. Complimenten aan alle koks in ons midden wanneer is de volgende meeting?!
Happinez
Geplaatst: 26-11-12 00:09
Sappos schreef:
Mel je kan geen paarden poetsen
nee jou poetskunsten waren verwonderlijk
Ymor
Geplaatst: 26-11-12 00:12
Ik meld me ook weer.. Ik heb het echt super leuk gehad!!! Ik had niet eens door dat het al zo laat was ineens (dat zegt denk ik genoeg).
En Tina ik heb echt genoten van je paardjes, ik vind je wei zo leuk opgedeeld. Iedereen heel erg bedankt voor de gezelligheid. Ik had het voor geen goud willen missen.
Oohh, dan zal ik t vertellen. Tina en Huub hebben een leuk klein hondje...en die krijgt jonkies.. misschien wat voor Cees?
sandra3235
Geplaatst: 26-11-12 00:50
hmmm manlief is 1 maart jarig en wat krijgt hij??????
Twinklestar
Geplaatst: 26-11-12 00:51
Wat hebben jullie zitten bepraten daar voor op die bok ?
Bassenqua
Geplaatst: 26-11-12 01:14
Ook met blauwe oogjes ?
jolandje
Geplaatst: 26-11-12 09:36
dat worden vast ontzettend schattige puppies, moedertje is zo'n schatje en ( a.s.)zus chessie ook, ben heel benieuwd, wanneer worden ze eigenlijk verwacht?
leuke foto's rene, geeft toch een heel gezellig beeld zo