Dan kun je met kortingstarief reizen.Als ik helemaal naar Hoogeveen moet rijden, dan ben ik ook een stuk duurder uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:Aleeneh schreef:Hm Hoogeveen is wel heel erg om voor mij. Dan moet ik ruim een half uur extra in de auto zitten (op 3 kwartier rijden). Is het niet mogelijk om twee stops verder in die trein te blijven zitten? Dan ben je in Zwolle, en dan kan ik je zo van het station oppikken
Uhm, dan ben ik wel wat duurder uit geloof ik. Ik kijk even wat het totaal dan kost.
Dan ben ik totaal 32 euro kwijt
Narnia schreef:Ik heb een voordeeluren abbo mag er drie meenemen die hebben dan 40% korting..dat scheelt aanzienlijk![]()
Maar goed ik kom vanuit Heerenveen met de trein naar Zwolle toe en zou daar over moeten stappen op boemeltrein naar Hardenberg...tenzij ik in Zwolle afgehaald kan worden...
Weet niet of er meer zijn die vanuit Friesland komen!?
dan kan zij een stuk verder reizen wrs en dan kost het mij niet een halve dag om haar in de middle of nowhere op te moeten halen 
Narnia schreef:Ik heb een voordeeluren abbo mag er drie meenemen die hebben dan 40% korting..dat scheelt aanzienlijk![]()
Maar goed ik kom vanuit Heerenveen met de trein naar Zwolle toe en zou daar over moeten stappen op boemeltrein naar Hardenberg...tenzij ik in Zwolle afgehaald kan worden...
Aleeneh schreef:Vol tarief is zonder kortingskaart/studentenOVkaart. Er lopen echter altijd wel mensen rond op het station die er wel zo een hebben en die mogen dus andere mensen ook met korting laten reizen op hun kaart, dus dat kun je wel proberen
hahaha quera schreef:Narnia schreef:Ik heb een voordeeluren abbo mag er drie meenemen die hebben dan 40% korting..dat scheelt aanzienlijk![]()
Hmm misschien kan nayomie naar Heerenveen reizen en dan 40% met jou meerijden tot zwolle
anders is het geen probleem, maar dat moet ik eerst even weten.
Aleeneh schreef:quera schreef:
Hmm misschien kan nayomie naar Heerenveen reizen en dan 40% met jou meerijden tot zwolle
Maar ik geloof dus dat ik nog iemand, Inney ofzo, beloofd had dat ze in mijn auto mee mocht en dan kan ik niet allebei van het station oppikken, dat is het lastigeanders is het geen probleem, maar dat moet ik eerst even weten.
Oh en Nayomie, gewoon doen! De brutalen hebben de halve wereld!
Nayomie schreef:Aleeneh schreef:
Oh en Nayomie, gewoon doen! De brutalen hebben de halve wereld!
Ik ben belachelijk verlegen als het om dat soort dingen gaat, en vraag dat niet zomaar
en dat allemaal voor even iemand aanspreken en ernaast gaan zitten in de trein.
nog tijd zat.