Ik ga morgenochtend nog lekker een stuk fietsen denk ik, misschien fiets ik wel even langs... Maar ik moet wel weer op tijd in Uden zijn dus moet even kijken of alles lukt. En anders zie ik de resultaten wel verschijnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga morgenochtend nog lekker een stuk fietsen denk ik, misschien fiets ik wel even langs... Maar ik moet wel weer op tijd in Uden zijn dus moet even kijken of alles lukt. En anders zie ik de resultaten wel verschijnen

Als we het weer van vandaag hebben.
Super!
Ik zal straks mijn cameratas een klaar maken. Haha!
!
! Alleen de camera ligt nog even aan de oplader.
. Jij was vroeg wakker zeker
.
Teletoeter gepoetst, volle reserve accu's mee, geheugenkaartjes geformatteerd.
.. *Schiet lichtelijk in de stress* . Heb wel een extra geheugenkaart gekocht maar hier niet aan gedacht omdat hij gewoon altijd erg lang mee gaat..
.
!
! Heel me kamer over hoop nu
.
Wat voor soort/kleur? 
Maar met SD kaartje wisselen kun je geen pinnetjes verbuigen in tegenstelling tot CF.
Stopt ze er wel het grootste kaartje in voor je?
Met een 550D gaan er ongeveer 500 tot 600 RAW foto's op een 16GB SD kaartje.
alsof ik áltijd alles kapot maak
Na grote discussie maar voor lief genomen dat ik morgen tussendoor maar even sellectief moet gaan kijken. Mn ouders hebben maar 1 kaart (hebben m nog niet zo lang, mn paps heeft m nog nooit gebruikt, hoezo zonde
)
of nouja, omdat ik t lekker vind, hoop jullie ook Loiz schreef:Haha lekker healsof ik áltijd alles kapot maak
Na grote discussie maar voor lief genomen dat ik morgen tussendoor maar even sellectief moet gaan kijken. Mn ouders hebben maar 1 kaart (hebben m nog niet zo lang, mn paps heeft m nog nooit gebruikt, hoezo zonde
)
Fotografeer niet in RAW normaal. En scherm geeft ruim 1000 foto's aan, zal wel overdreven zijn, maar denk dat ik t er wel mee red, ik zal wel moeten!
Had nog wat te eten gekocht voor in de autoof nouja, omdat ik t lekker vind, hoop jullie ook
Een maat van mij staat erom bekend dat gewoon alles bij hem kapot gaat.
Net zoals vanmiddag die reactie op een van de foto's op mijn feestboek over die persoon. Haha!
Dus de camera is eigenlijk van je mama en niet van je papa?
You did a great job Lins
Zometeen lekker ouderwets routes uitprinten