Ik zit me net te bedenken... ik heb natuurlijk de week ervoor een groot feestje omdat ik dan 18 word, en mijn slagen vier ik dan ook meteen. Heb er dan een bbq enzo bij. Dus ik kan dan ook gewoon kijken of we nog heel veel van iets over hebben, dan kan dat ook wel mee
MargreetW
Geplaatst: 24-06-12 10:32
Yeaaaahhh, we krijgen iemand die en z'n barbeque meeneemt en ook nog voor ons gaat bakken. Krijg ook de Skottelbraai van schoonzuster erbij dus daar kunnen we iets vegetarisch mee doen!
We stoppen tijdens het varen ook nog even vlakbij Noor haar huis, is 2 minuutjes lopen. Kunnen jullie ook even zien hoe en waar Noor woont.
Mootje en Kimmetje, we kunnen wel allemaal met de tram en met de boot alleen wordt het prijskaartje voor de tram dan wat anders. Nog een keer:
De boot kost 10 euro p.p. Daar heb ik een vaste prijs mee afgesproken.
Tram: tot 30 personen (maximum voor 1 grote tram) p.p. 7 euro. Maar als er meer personen mee willen dan moeten er 2 kleinere trams komen die per stuk 165 euro kosten en dan zit je met bv. 32 personen al op 10,30, voor 34 personen op 9,70.
Ik heb afgesproken dat we tot een paar dagen van tevoren afwachten hoeveel er nu precies mee gaan, want dan heb je een beter beeld. En wat nog veel belangrijker is, we hebben dan ook een beetje een idee hoe en wat het weer gaat doen.
Kim als jij het leuk vind met tram en boot, dan gewoon erbij zetten... dan tellen we aan het end wel hoeveel trams en bootjes we nodig hebben.