Ik ben nu te werk helaas ): vanmiddag naar me opa vaderdag natuurlijk ;d en rond 3 uur komt Robin en gaat ze mee naar de paarden en blijft ze ook nog eten !
is iemand van jullie handig met filmpjes knippen en plakken?? hbe namelijk wat filmpjes, en wil er een van een paar een samenstuk van maken, want niet alles is even goed ! of heeft iemand een goed bewerkings programma??
Ik maak veel filmpjes met lady moet je even op mn profiel kijken onderaan als je wat filmpjes stuurd wil ik ze wel voor je knippen, ik doe 't met movie maker want mn sony vegas doet het niet ):
Lara
Geplaatst: 17-06-12 16:53
kiekeb0eee schreef:
Leuk Samira! Ik ga vandaag naar Concour Hippique! Das in Hoofddorp, ben benieuwd
Ik was ook Met Richard (Bagheera_206 @bokt)
Joey
Geplaatst: 17-06-12 19:18
Oh, want Natalie, dan weet ik wie jij bent Ik verzorg namelijk Nordent, die haf die toen op valkering toen stond. Lara, echt? Wat leuk! Heb je een meisje met blond krullend haar gezien samen met een vriendin met donkerblond haar? Vast niet Maargoed, dat was ik Beetje vermaakt? Ik was samen met Mandy! (mandy358 @ bokt )
Super mooi Joey ! Geen dank Josien Shakira leerd snel ! En de verwachtingen zijn volgende week goed ! Woehoeeeee ! Aah ik kijk NL - PORT echt bale 1-1 nog 2 punten nederland !
Overal toeters buiten haha . IK BEN ZO BLIJ LADY KAN PLATLIGGEN NA LANG TRAINEN ! Ik stuur morgen wat foto's lig nu in bed op mn mobiel, voetbal te kijken
Overal toeters buiten haha . IK BEN ZO BLIJ LADY KAN PLATLIGGEN NA LANG TRAINEN ! Ik stuur morgen wat foto's lig nu in bed op mn mobiel, voetbal te kijken