Lisa, ik weet niet of je het doorhebt, maar ik (wij? ) vind het echt niet leuk dat je even op w'app zegt dat snoepie niet mee kan naar de meeting en dan weer verdwijnt. Net alsof we het dan voor de rest maar zelf uit moeten vogelen. Deze meeting moeten we samen regelen, als er iets fout gaat willen wij ons daar best voor inzetten om het allemaal weer te gaan regelen, maar dan moet het wel van 2 kanten komen. Wij kunnen nu wel allemaal oplossingen gaan zitten te bedenken, maar als jij daar nauwelijks op reageert heeft dat niet veel nut. En denk maar niet dat we het hier nu bij gaan laten, want ik vind dat alles 100% geregeld moet zijn voor 9 juli. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb echt een schuldgevoel als er iemand niet meekan omdat iets niet goed gegaan is. Misschien overdreven, maar geef toe, niemand hier vind het leuk als er iemand niet meekan. Dus Lisa, zet nu gewoon even een knop om, reageer op onze vragen en probeer mee te denken naar een oplossing. Klinkt heel grof, maar we hadden net zo goed kunnen zeggen: Eigen verantwoordelijkheid, zelf een vervanger zoeken. En dat laatste vind ik helemaal niet zo'n raar idee.
Lisa het lijkt net of het je niks uitmaakt wat de consequenties zijn! Je zegt het gewoon even en reageert verder niet meer! En daarbij heb ik al iets van 20 keer gevraagd of ke zaterdag komt en je reageert gewoon niet! Wat is er nou zo moeilijk aan om te reageren als je online bent en ja je bent steeds online want dat kan je zien namelijk. Doe ons een plezier en geef DUIDELIJKHEID
Dit kun je gewoon niet maken naar de rest toe. Had dan gezegd onder voorbehoud ofzo. Als je zegt dat je 9 juli op de afgesproken tijd met 2 pony's in Ommen staat, dan rekenen we ook op je. Klaar !
Lisa, als jij niet meer komt, oké. Eigen keus! Maar dat iemand anders niet mee kan door jou! Sorry, ik weet niet wat er is gezegd op w'app. Maar dat is volgens mij niet erg veel! Ik vind het ook een beetje vervelend dat je hier niet even reageert!
het is dat wij geen trailer hebben, ,en dan hump nog niet helemaal goed loopt, en myk niet beleerd is en niet onder het zadel en niet voor de kar, anders had ik hump wel mee genomen, maar dat gaat hem nu echt niet worden
Ik heb héél slecht nieuws Baal er zelf vreselijk van, en ga nog proberen ze te overtuigen. Maar ik mag hoogstwaarschijnlijk niet komen met de meeting Ik vind het echt zo k*t. Zeker omdat er nu ook mensen meegingen op de kar en er dus mensen ws niet meer mee kunnen als ze geen pony meenemen. Het spijt me echt zo erg. Ik ga nog alles er aan doen, om ze toch te overtuigen. Maar soms kunnen mijn ouders echt hardnekkig zijn. oliebol. Vind dit zo balen zeg! Vind het vooral balen voor de mensen die nu door mij niet meekunnen . poedersuiker
Zo te horen zijn er nog meer problemen, gvd!
MendyGinger
Geplaatst: 21-06-12 10:20
[quote="KirstenVosje"]Mennen Hannemarie en Marlinde op sulky met Xander
Rijden Kailey op Blacky Kirsten op Timmy Joel op Natana Fenne op Lizzy Laura op Joy Lisa op Beauty
Mensen over: Anne, Nadine
Dit is zonder mij en Snoepie. Gvd. Ik wil gewoon mee!
ladylisa
Geplaatst: 21-06-12 10:21
ik zal proberen om nog wat te regelen meiden, doe er alles aan hopelijk komt er dan toch een oplossing , vind het ook bagger poedersuiker dat ik snoepie niet meer kan doen
Siepie
Geplaatst: 21-06-12 12:47
Mennen Hannemarie en Marlinde op sulky met Xander
Rijden Kailey op Blacky Kirsten op Timmy Joel op Natana Fenne op Lizzy Laura op Joy Lisa op Beauty
Er komt wel een oplossing, het is geen drama. Echt niet. Wij vermaken ons zwz wel, al zouden alle pony's op de dag van de meeting kreupel worden, het komt echt goed. Echt! Ik heb nu geen tijd om over een oplossing te denken, maar we gaan de meeting NIET afblazen!