haha op die groeps foto zie je echt die mini staan van halloooo ik ben er ook nog omdat muur echt voor staan haha
Anoniem
Geplaatst: 12-05-12 20:55
Haha, sinds de dood van Robijn ben ik een beetje oversentimenteel als op het dit soort dingen aankomt en kan daar echt intens van genieten... Maar is tegelijk wel dubbel!
@Robijntjah Haha ja, dacht ik ook gelijk In Augustus/September ga ik nog een fotomeeting organiseren. Ik twijfel tussen Kootwijk en de L&DD. Ik wil paarse hei Begrijpelijk dat je emotioneel wordt
-komt binnen strompelen- zag dit topic toevallig al tijdje terug maar was te laat. Als je het nog een keer gaat doen en het weer in de LDD ipv Kootwijk probeer ik van de partij te zijn!
Ashley zag dat je poown model was. Hij ziet er goed uit!
Ik denk dat het in de LDD wordt aangezien je daar meer variatie hebt. Volgens mij krijg je daar rond die tijd ook paarse heide Ik open eind mei/begin juni een topic, zijn we lekker op tijd
Ashleytjuhh
Geplaatst: 12-05-12 21:00
ik zeg duinen!!
Dan is het te begrijpen geniet van elk moment met een paard.
Doen we het op 15 aug benk nog bruin en jarig dus taart ook gelijk dan hihi
Dankje marieke zou leuk zijn als je dan ook mee gaat kunnen we miss samen hebben dan onze 2 paardtrailer af :J
Queelens
Geplaatst: 12-05-12 21:01
Jep rond aug/sept heb je daar ook paarse hei. Waar jullie dit weekend zijn geweest vind ik altijd t mooiste stuk en die waterplas maakt het helemaal af altijd!
Ash, als t zou kunnen maar weet niet hoe de mijne is met een ander op de trailer. Hebben zelfs ook een 2 paards! Ik ben alleen van 6 t/m 17 augustus op vakantie
Roestelberg is ook wel leuk ja ben ik vorige week nog geweest op buitenrit richting de ijsbaan. Maar bosch en duin vind ik mooier hoor veel variatie qua omgeving en achtergronden!
Het wordt wel of begin of eind augustus Ik ben in augustus op vakantie dus wordt of 4/5 aug of 25/26 aug. September is ook prima maar dan beginnen de scholen weer dus is voor sommige wat lastiger.