Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bassenqua schreef:NinaCharlie schreef:Klopt, zo lever ik ze altijd af. Deze foto's zijn geschikt om om internet te plaatsen,
wil je ze zonder naam, in groot bestand om af te drukken dan moet je foto's nabestellen.
Ok, dus ik maak werk van mijn paard en krijg dan foto's met een naam dwars door het paard heen? Dat kan niet zo geregeld worden zoals andere collega's dat doen? Gewoon fatsoenlijk in de hoek? Voor mijn part midden op de foto maar dwars door het paard heen ? Prima, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden als ik ons beschikbaar stel voor een eventuele volgende fotoshoot.!![]()
Linda mooie foto van Junita, ook van Chayton op het andere topic.
Saskiaa_ schreef:Westernfreak schreef:
Was het de pony van de vriendin van haar die erbij ging liggen in het water, tot twee keer toe?En jullie fotografen vonden dat maar wat leuk om vast te leggen zeker!
Bassenqua schreef:Ik krijg trouwens de nodige PB's dat dit niet de normale gang van zaken blijkt te zijn, misschien moet je een voorbeeld nemen aan je collega's die wél begrijpen hoe het in elkaar steekt!
Citaat:Jammer dat jij er zo over denkt, maar fijn dat je aangeeft dat je niet meer geinteresseerd bent in mijn foto's. Dan hoef ik daar geen tijd aan te spenderen.
CoronaLime schreef:Knap plaatje van doerak! Zijn er trouwens nog meer mensen met huiduitslag? Ik heb blijkbaar ergens aan/in gezeten met mn onderarmen, helemaal rood, prikkend en allemaal bulten..
CoronaLime schreef:Amanda daar hebben we het gisteren gewoon over gehad hoor?
Afspraak was fotos max 600 x 800 en met logo van de fotograaf erop, en niets word gratis weggegeven. Hoe en wat je met je logo doet is natuurlijk aan de fotograaf zelf
CoronaLime schreef:Ging je presentatie goed sas?
CoronaLime schreef:Afspraak was fotos max 600 x 800 en met logo van de fotograaf erop, en niets word gratis weggegeven. Hoe en wat je met je logo doet is natuurlijk aan de fotograaf zelf