Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die collage geweldig! Zou je die foto's waar ik op sta los naar mij kunnen mailen rmaysoon@hotmail.com
Bassenqua schreef:NinaCharlie schreef:Klopt, zo lever ik ze altijd af. Deze foto's zijn geschikt om om internet te plaatsen,
wil je ze zonder naam, in groot bestand om af te drukken dan moet je foto's nabestellen.
Ok, dus ik maak werk van mijn paard en krijg dan foto's met een naam dwars door het paard heen? Dat kan niet zo geregeld worden zoals andere collega's dat doen? Gewoon fatsoenlijk in de hoek? Voor mijn part midden op de foto maar dwars door het paard heen ? Prima, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden als ik ons beschikbaar stel voor een eventuele volgende fotoshoot.!![]()
Linda mooie foto van Junita, ook van Chayton op het andere topic.
Saskiaa_ schreef:Westernfreak schreef:
Was het de pony van de vriendin van haar die erbij ging liggen in het water, tot twee keer toe?En jullie fotografen vonden dat maar wat leuk om vast te leggen zeker!

Bassenqua schreef:Ik krijg trouwens de nodige PB's dat dit niet de normale gang van zaken blijkt te zijn, misschien moet je een voorbeeld nemen aan je collega's die wél begrijpen hoe het in elkaar steekt!
En de ijslander? Die onthou ik steeds niet...
(ik hou niet van achterom-kijk-foto's)

.
Citaat:Jammer dat jij er zo over denkt, maar fijn dat je aangeeft dat je niet meer geinteresseerd bent in mijn foto's. Dan hoef ik daar geen tijd aan te spenderen.

CoronaLime schreef:Knap plaatje van doerak! Zijn er trouwens nog meer mensen met huiduitslag? Ik heb blijkbaar ergens aan/in gezeten met mn onderarmen, helemaal rood, prikkend en allemaal bulten..
Ik heb nergens last van. Beetje verbrand, maar absoluut geen bulten ofzo.
CoronaLime schreef:Amanda daar hebben we het gisteren gewoon over gehad hoor?
Afspraak was fotos max 600 x 800 en met logo van de fotograaf erop, en niets word gratis weggegeven. Hoe en wat je met je logo doet is natuurlijk aan de fotograaf zelf
die kunnen de mensen gewoon gebruiken omdat het logo aan het randje staat... 
Ben dan niet gebeten, maar kan me voorstellen dat als je in de hei gelegen hebt, je er op een paar gelegen hebt
CoronaLime schreef:Ging je presentatie goed sas?
Weer 2 punten binnen!
Weggeven is op groot formaat, op max 800x600 kan je ze niet fatsoenlijk afdrukken ofzo. Dan zijn ze gewoon goed te gebruiken op internet. Vind het zelfs wel fijn als mijn foto's met copyright op internet gebruikt worden! Ben ik modellen ook heel dankbaar voor!
Dat is een bevestiging dat de (eigenaren van) mijn modellen mijn foto's mooi vinden, maar ook een stukje reclame.
En ik ben van mening dat modellen hun foto's moeten kunnen showen, zonder dat daar een mega copyright op zit. Tuurlijk zit er een copyright op, maar wel in het hoekje. Ik kijk ook waar ik hem neer zet, zodat ie nooit storend in beeld zit. Het is dan wel mijn foto, maar hún paard. CoronaLime schreef:Afspraak was fotos max 600 x 800 en met logo van de fotograaf erop, en niets word gratis weggegeven. Hoe en wat je met je logo doet is natuurlijk aan de fotograaf zelf

. Ik persoonlijk vind het niet mooi om een copyright in het midden te hebben bij zulke shoots. Is het bij evenementen te denken een spring en dressuur concoursen dan gaat het er wel overheen. Wel doorzichtig maar zie batch ik zo in 1 keer met een simpel copyright uit mijn Lightroom
. Maargoed volgens mij is het logo gebeuren nu wel over
. Laten we het gezellig houden 
?