Ik weet niet of het allemaal geregeld is, maar als we modellen te kort komen kan ik ook zover ik kan Pip proberen schoon te krijgen en Sendy meenemen? Pippi heeft de vorige keer met haar verzorger meegelopen en dat ging heel goed
Mijn haf heeft btw lange manen, is niet te zien op de foto's. Sunny en Olivi zijn allebei makkelijk en fotogeniek, beide onder het zadel. Alleen ben ik voor Olivi eigenlijk te groot.
Bagheera_206
Geplaatst: 08-06-12 18:50
@Madelon: Jij komt mss met je schatjes? Leuk! In augustus mogen ze weer op de foto.
Zal eens al mijn kaartjes formatteren, lenzen poetsen en accu's laden.
Aangezien het lijkt alsof jij de enige bent die het wat uitmaakt denk ik dat het prima is als Marty smiddags komt nu nog een beetje fatsoenlijk weer
NinaCharlie
Geplaatst: 08-06-12 19:50
Hahahaha nu voel ik me wel een beetje alsof ik de anderen niet mooi vind, ik vind ze allemaal heel gaaf hoor, alleen als ik denk aan portfolio werk dan zie ik die pony met dat showhalstertje en dan ben ik verkocht haha.
Dus Sunny of Olivi mag niet mee? Olivi heeft btw ook een showhalster voor shows en keuringen Stel er valt een model last-minute uit, sun heb ik zo schoon. Olivi kan eventueel ook maar daar heb ik meer werk aan.
NinaCharlie
Geplaatst: 08-06-12 20:25
Ik heb trouwens een lichte hersenschuddig. Was zo blij dat ik eindelijk van de rugpijn af was, heb ik dit. Maar ik ben er gewoon bij zondag.
__Suzanne__
Geplaatst: 08-06-12 20:55
MadelonSunny schreef:
Dus Sunny of Olivi mag niet mee? Olivi heeft btw ook een showhalster voor shows en keuringen Stel er valt een model last-minute uit, sun heb ik zo schoon. Olivi kan eventueel ook maar daar heb ik meer werk aan.
Mag ook hoor ik hoor het wel en spreek dan wel af met Jose
Ik ben net van Amber vandaan, de hoeven vallen nog best mee gelukkig! Ze loopt niet gevoelig of wat dan ook .Ook de scheuren of wat dan ook valt echt wel mee. Ik was namelijk vanaf maandag niet geweest, mijn moeder alleen. Ik heb namelijk pfeiffer en was daar weer lekker ziek van. Dus hoe het nu naar uit ziet komt Amber dus wel onder het zadel zondag ;3
Bagheera_206
Geplaatst: 08-06-12 21:35
Bah Pfeiffer. Hopelijk ben je er snel vanaf. Gelukkig vallen haar hoeven mee.
NinaCharlie
Geplaatst: 08-06-12 21:36
Helemaal leuk dat je toch kan rijden dan
Is er nu eigenlijk een actuele lijst van modellen? Want er zijn zoveel afmeldingen geweest
Ik kreeg het in de voorjaars vakantie te horen, daarvoor had ik het al maar ben er dus mee doorgelopen. Daardoor heb ik er extra veel last van helaas, want als goed is het wel uit mijn bloed. Maar kan er nog wel lange tijd last van hebben helaas. Ja ben ik ook blij mee ;3
Is de tijd voor de middaggroep nog 13:30 uur? want weet het even niet meer met al die afmeldingen en andere modellen? Heb er echt heel veel zin in! Nu hopen dat het weer meezit. Weet alleen niet of ik in het bruin of blauw ga?