Mossel schreef:Sjolvir schreef:Joehoe!!!
Ik vraag nogmaals aandacht voor het PARKEERPROBLEEM!!!
In plaats van dat gekissebis?
Aangezien modellen wel ergens met goed fatsoen hun trailer kwijt moeten kunnen en 's middags ben je
in de zomer kansloos als het mooi weer is.
(of het moet dikke 30 graden zijn, dan gaat iedereen naar het zwembad ipv het duin)
Ken het daar verder niet maar wat zou jij aanraden dan.
Lastig want als het mooi weer is (zeker in vakanties en weekeinden) is het gewoon echt druk daar.
In de ochtenden geen probleem, als je op tijd bent kan je gewoon parkeren.
En dan moet je wel zorgen dat je trailer al gedraaid is zodat je zo weg kan rijden, danwel in een NIET
doodlopend straatje staan en een rondje willen rijden.
Je kan wel op diverse plaatsen parkeren, maar voor mensen die het daar niet kennen dan lastig de weg te vinden.
Paarden moeten ook wel hond proof zijn, want je komt langs/door losloop gebied en een pad waar iedereen
wandelaar, hond, fietser langs moet, om het duin in te komen.
Kortom, 's middags is in mijn ogen geen optie. (of het moet stort regenen dan is het rustig of dikke 30 graden zijn

Vorige keer zat ik in maart! in de middag groep en toen was het met wegrijden al erg druk, maar nog wel goed te doen.
Andere locaties zelfde probleem (parkeren allicht her en der eenvoudiger), maar dan is het niet uit te leggen
waar je in het duin moet zijn en gaat iedereen verdwalen.
En ieder paard moet een label hebben (te koop bij vele locaties, o.a. BenD, rust. jager, manege van Loon, nou ja, bijna overal),
kosten dit jaar (geen idee, heb een jaar label die kost 10 euro, maar er zijn labels voor korter en kosten minder).