Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:15

Mossel schreef:
Sjolvir schreef:
Joehoe!!!
Ik vraag nogmaals aandacht voor het PARKEERPROBLEEM!!!

In plaats van dat gekissebis?

Aangezien modellen wel ergens met goed fatsoen hun trailer kwijt moeten kunnen en 's middags ben je
in de zomer kansloos als het mooi weer is.
(of het moet dikke 30 graden zijn, dan gaat iedereen naar het zwembad ipv het duin)

Ken het daar verder niet maar wat zou jij aanraden dan.

Lastig want als het mooi weer is (zeker in vakanties en weekeinden) is het gewoon echt druk daar.
In de ochtenden geen probleem, als je op tijd bent kan je gewoon parkeren.
En dan moet je wel zorgen dat je trailer al gedraaid is zodat je zo weg kan rijden, danwel in een NIET
doodlopend straatje staan en een rondje willen rijden.

Je kan wel op diverse plaatsen parkeren, maar voor mensen die het daar niet kennen dan lastig de weg te vinden.

Paarden moeten ook wel hond proof zijn, want je komt langs/door losloop gebied en een pad waar iedereen
wandelaar, hond, fietser langs moet, om het duin in te komen.

Kortom, 's middags is in mijn ogen geen optie. (of het moet stort regenen dan is het rustig of dikke 30 graden zijn }> )
Vorige keer zat ik in maart! in de middag groep en toen was het met wegrijden al erg druk, maar nog wel goed te doen.

Andere locaties zelfde probleem (parkeren allicht her en der eenvoudiger), maar dan is het niet uit te leggen
waar je in het duin moet zijn en gaat iedereen verdwalen.

En ieder paard moet een label hebben (te koop bij vele locaties, o.a. BenD, rust. jager, manege van Loon, nou ja, bijna overal),
kosten dit jaar (geen idee, heb een jaar label die kost 10 euro, maar er zijn labels voor korter en kosten minder).

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:16

Heb jij al voor mij beslist. En je hoeft me ook niet te ontmoeten je kan ook langs me heen lopen :j

Maar goed terug naar de meeting

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:16

Hoezo een label?>

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:17

Sjolvir als ik thuis ben zal ik er even voor gaan zitten thnx

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:18

Pffhh ik ben al uit humeur vanwege me paard die hier met koliek staat en ik ziek ben en er want mensen zijn pffhh maar mossel gaa jij s'ochtends daar heen

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:18

lovezico schreef:
GESLOTEN

Je kan toch niet in een x zo maar een meeting aflassen als het ff tegen zit.
Fotografen en modellen hebben de dag al in hun planning opgenomen en miss al van alles geregeld en er op verheugd.
Ook al ben je eigenaar of beter gezet opener van dit topic. Dan wilt het nog niet zeggen dat je de baas zo moet gaan spelen want andere die dit topic hebben overgenomen hebben heel hard hun best gedaan. En op mij komt dit een beetje over als stank voor dank. Maar zo zie k het, als k het zo terug lees.

lovezico

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:19

Nou sommige mensen mogen mij niet dus dan is het miss beter als ik niet kom denk'?had me er zo op verheugt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:20

Misschien dat ik een paar trailers bij ons op stal kan laten komen maar lang niet allemaal! Ik ga het even met de staleigenaar overleggen!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:21

Robijntjah schreef:
Misschien dat ik een paar trailers bij ons op stal kan laten komen maar lang niet allemaal! Ik ga het even met de staleigenaar overleggen!

Het gaat dan natuurlijk ook voornamelijk om de middag groep als ik het goed begrepen heb??

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:22

Ik ga s middags

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:23

Hoezo zouden mensen je niet mogen, sommigen vinden het gewoon raar hoe je reageert ect en sowieso niet iedereen mag elkaar dus dat maakt sowieso niets uit dan negeer je die persoon toch lekker :=
snap het probleem eigenlijk niet. Je zegt gelijk dat mensen je niet mogen maar dat heeft niemand gezegd!

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:24

Nou mossel doet anders flink raar tgen mij

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:24

lovezico schreef:
Nou sommige mensen mogen mij niet dus dan is het miss beter als ik niet kom denk'?had me er zo op verheugt

En waaraan zie je dat? Dat ze met sommige dingen niet eens zijn?
Iedereen zijn of haar mening. Maar om nu gelijk iemand uit te sluiten van de meeting het niet echt professioneel lijkt mij.

Miss nu beter door gaan met het regelen van de meeting ipv ruzie maken.
Zodat iedereen die mee ging, mee naar de meeting kan.

Want dit is voor niemand leuk toch?

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:25

de mensen die er heel veel voor hbben gedaan hoeven nou niks meer te doen :) die hebben nu ook effe rust :p ik heb weer tijd zeg maar en als daar problemen over zijn en over een pony die mee gaat.
Ahah en me moeder gaat die persoon ook al aanspreken dus ik negeer hij/zij nu lekker

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:26

Maaruhh nu kappen we met ruzie helemaal nergens voor nodig en daar wordt de sfeer niet leuker op

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:26

lovezico schreef:
Hoezo een label?>

Om in de L en D duinen te mogen met je paard moet je in het bezit zijn van een vergunning!
Dat is in het geval van de L en D duinen een leren labeltje dat je aan je zadel kan hangen.
Daar betaal je voor (mountainbikers overigens ook).

Is al jaren zo.

Dus ieder model moet zo'n ding kopen, aangezien je anders dikke bekeuring kan krijgen, dat is nogal zonde!

Dat blauwe ding aan mijn zadel dat is zo'n label (dit jaar is ie overigens groen)
Was hem vergeten van mijn zadel af te halen, met wedstrijd.
Afbeelding

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:26

Wie gaat er allemaal s'middags rijden? :)

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:27

Waar kun je zo ding kopen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:27

Mossel schreef:
Robijntjah schreef:

Het gaat dan natuurlijk ook voornamelijk om de middag groep als ik het goed begrepen heb??

Klopt, dan is het idd het drukst afhankelijk van het weer! Ik ga het eens overleggen!

dvfotografie

lovezico schreef:
de mensen die er heel veel voor hbben gedaan hoeven nou niks meer te doen :) die hebben nu ook effe rust :p ik heb weer tijd zeg maar en als daar problemen over zijn en over een pony die mee gaat.
Ahah en me moeder gaat die persoon ook al aanspreken dus ik negeer hij/zij nu lekker

Heb je dat overlegt met de gene die dit hadden over genomen?
Want miss vinden ze het leuk en willen ze graag blijven helpen?

Mossel

Je moeder mag me nu ook wel aanspreken :) hoeft ze niet te wachten tot juli

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:28

Ik zou wat vergunningen bij bos en duin kunnen kopen mits de modellen dat geld naar mij over maken!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:29

lovezico schreef:
Nou mossel doet anders flink raar tgen mij

Volgens mij kwam zij ten eerste op een geheel normale manier op voor Richard. En uitte zij haar mening over het feit dat jij een connemara mee wilde nemen wat imo ook niet op een gekke manier gedaan werd, dat er dan meteen een groot probleem van gemaakt word is misschien een stukje mislezen of onbegrip van iemand of beide zijden ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:29

lovezico schreef:
Waar kun je zo ding kopen dan?

Sjolvir schreef:
Lastig want als het mooi weer is (zeker in vakanties en weekeinden) is het gewoon echt druk daar.
In de ochtenden geen probleem, als je op tijd bent kan je gewoon parkeren.
En dan moet je wel zorgen dat je trailer al gedraaid is zodat je zo weg kan rijden, danwel in een NIET
doodlopend straatje staan en een rondje willen rijden.

Je kan wel op diverse plaatsen parkeren, maar voor mensen die het daar niet kennen dan lastig de weg te vinden.

Paarden moeten ook wel hond proof zijn, want je komt langs/door losloop gebied en een pad waar iedereen
wandelaar, hond, fietser langs moet, om het duin in te komen.

Kortom, 's middags is in mijn ogen geen optie. (of het moet stort regenen dan is het rustig of dikke 30 graden zijn }> )
Vorige keer zat ik in maart! in de middag groep en toen was het met wegrijden al erg druk, maar nog wel goed te doen.

Andere locaties zelfde probleem (parkeren allicht her en der eenvoudiger), maar dan is het niet uit te leggen
waar je in het duin moet zijn en gaat iedereen verdwalen.

En ieder paard moet een label hebben (te koop bij vele locaties, o.a. BenD, rust. jager, manege van Loon, nou ja, bijna overal),
kosten dit jaar (geen idee, heb een jaar label die kost 10 euro, maar er zijn labels voor korter en kosten minder
).

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:29

Mossel@ zuleln we nu stoppen met ruzie maken?