*gaat alvast kenmerk bedenken voor mezelf, dat is nog best lastig hihi *
SteffiiY
Geplaatst: 30-03-12 10:23
AnoukS_ schreef:
*gaat alvast kenmerk bedenken voor mezelf, dat is nog best lastig hihi *
Mijn kenmerk weet ik al *tenzij een van jullie ze ook heeft, dan gaat mijn plan niet door *
landvrouw
Geplaatst: 30-03-12 11:12
AnoukS_ schreef:
hahahhaa We gaan gewoon spelletje van maken..xD Gaan we gewoon allemaal 1 kenmerk van jezelf op kaartje schrijven, en dan moet de rest raden bij wie het hoort.. en dan onthoud je t vast makkelijker
wat mij betreft kna het zondag doorgaan.. mits we het wandelen even kunnen overslaan.. dat ga ik helaas nog niet redden.. dus hoop dat jullie me dat zullen vergeven!
Met hoeveel personen zijn we nu eigenlijk?
Ik heb mezelf beloofd dat ik wel de keuken in mag (wil zo graag lekkere hapjes maken voor jullie ) maar mezelf wel moet beheersen.. dus ik maak 2 vd 3 hapjes Ga eind vd middag boodschapjes doen.. dus als iemand even voor mij wilt tellen met hoeveel we zijn.. (ik be al 2 x begonnen mar kom dr neit uit , ik gooi het op de narcose )
Hoeveel hapjes willen we eigenlijk hebben? Want ik wil best wel wat doen maar het is maar 4-5 uurtjes ongeveer en we zijn allemaal aan de lijn (min of meer toch wel ongeveer in ieder geval) dus dat lijkt me ook beperkt. Of zal ik wat te drinken meenemen?
Lynn, de afspraak was 12u? als je hier rond 13u bent gaat me wel lukken hoor... ff doorbijten!
Ben maandag vrij ivm crematie, maar dan kan ik wel uitslapen
Cadaz
Geplaatst: 30-03-12 19:03
_Daniella schreef:
Denk rond 12:15 in Almere afspreken met patries. Van Heerenveen naar Almere is het een uur en 5 min rijden. Dus om 11 uur in Heerenveen? komt dat een beetje uit met de trein tijden?
Voor patricia, vind je dit goed? En is het goed als we rond 16:30/17:00 uur weer terug gaan?