Ik ben nu net thuis, vond het ook heel gezellig en een zeer geslaagde dag!! Bedankt Melanie voor de gastvrijheid en je ouders ook bedankt! Echt top hoe alles geregeld was!
Manda schreef:Bedankt Melanie voor de gastvrijheid en je ouders ook bedankt! Echt top hoe alles geregeld was!helemaal mee eens
Gave foto Lot Ik ben benieuwd naar meeeerrrr Bambi mist heaven Zijn vriendinnetje... de eerste ooit die meneer echt ging beschermen haha, was zíjn vrouw. En ik vond het ook gezellig Was een leuke zondagsvermaak zo
IvysToeter schreef:Ik wil wel vaker met Bam mennen vind hem echt leuk!was voor mij een hele verademing, een pony die zo lekker vlot en vrolijk door loopt.Haha je bent welkom Viel me nog mee hoe bam liep, normaal gesproken is het met iemand anders een luie eikel want dan weet ie dat ie meer kan doen
bambi was verliefd inderdaad ik kom echt een keer weer hoor mel vond dat hij echt goed z'n best deed.
Mooie foto's, geslaagde dag.. Eef was blij dat ze de trailer weer af kon.. Melanie bedankt!Zijn er meer foto's?? Vast wel!
Ik heb gave Nels foto's haha, en schattige blaas, mooie heaven En puppybambi die als een hond over zn staldeur hangt