ik ga nog even nadenken wit of bruin...staat hem allebei eigenlijk wel knap...en worden er ook foto's met halster gemaakt? dan moet ik nog even een knap halster regelen namelijk haha
haha bij mijn is het ook leeg in de auto maar kan zo zijn dat ik de duinen nog even inschiet daarna
Vanky
Geplaatst: 17-05-12 21:14
Heehee, tijdje niet gereageerd. Heb er echt super veel zin in!
Ik heb zelf nogsteeds geen vervoer omdat Nathalie jammer genoeg niet meer mee gaat, dus als iemand mij op kan komen halen uit Alkmaar, dan zou dat fijn zijn
Ik hoop dat ze heel erg mis zitten wat het weer betreft..
Straks even mijn accu opladen ook, morgen even mijn kaartje(s) legen. En vragen of mijn vader mijn lens wil schoonmaken omdat er vlekken op zitten en ik nog niet teveel aan mijn lens wil gaan zitten wat betreft schoonmaken
Vooruitzichten In het weekeinde vooral landinwaarts vrij warm met temperaturen iets boven de 20 graden, vooral zondag veel buien. Maandag en dinsdag tijdelijk iets koeler met geregeld buien. Vanaf woensdag geleidelijk warmer, droger en meer zon.
Accu's vol, 3 kaartjes van 16GB geformatteerd, lens gepoetst, UV-filtertje erop geschroefd. Nu morgen nog even wat lekkere kadetjes halen bij de bakker en dan ben ik er klaar voor!
Hopelijk is morgen dan het zelfde weer als daarnet bij jou.
En anders hebben we morgen een extra uitdaging net als in Oosterhout waar het bijna de hele morgen licht had geregend. Mensen waren daar heel liefkozend elke keer hun camera&lens aan he drogpoetsen.