Geplaatst: 08-01-12 22:25
Mams is drachtig naar nederland gekomen Fokker in denemarken waar de merrie dragend weg is gekomen wist van niets De handelaar die haar uit denemarken had gehaald wist van niets De mensen die haar bij een handelaar gekocht hadden wisten van niets
Koekoek daar was de illegale
Ik heb nog proberen te achterhalen wie de vader was maar het ics wil niet verder mee werken Ik had 2 opties en 1 is al uitgesloten maar de ander nooit bevestigd helaas
Laatst bijgewerkt door rommulus op 08-01-12 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst: 08-01-12 22:33
Maar zijn mams staat daar niet in Zien ???
Edit ah u zijt gekomen !!! Verdedigt u !!!
marjan1986
Geplaatst: 08-01-12 22:38
Nix raars hoor! Hihi. Had het er zo over vanmiddag wie er van dit topic meegaan, en toen schrok ik een beetje dat die van jou een tinker is hihi. Had de foto alleen maar in het piep klein kunnen zien opmijn mobiel toen de modellen bekent werden gemaakt later pas. En dus ik dacht in eerste instantie das een leuke Arabier maar is gewoon een vet coole stoere tinker! Heb net ffies in je profiel gespiekt! Das dezelfde????
marjan1986
Geplaatst: 08-01-12 22:40
rommulus schreef:
Nope die is van denver (schaamt zich herkent stal namen eigenlijk alleen van de hengsten die er staan )
Ja klopt hihi Denver staat er ook!
rommulus
Geplaatst: 08-01-12 22:45
Goed... Het zij je al vergeven Hij is al voor van alles aan gezien (je bent dus niet de enige ) Jij bent de eerste die hem voor arabier aan ziet Ze hebben er al eens een merrens, shire, quarter en of paint, noriker en of vage kruizingen waar ik hele grote vraagtekens van boven mijn hoofd kreeg Sinterklaas paard in vermomming etc etc
Helaas blijven de meeste hem uitschelden voor albino fries Niet dat ik wat heb tegen friezen, het zijn prachtige paarden om te zien Maar niet voor mij