Colway schreef:Pfffff, drink net een wijntje, heb vuurrode wangen haha, ben helemaal rozig....Veel succes met bewerken enzo Dat is een goede. Even het eten opzetten en wijntje inschenken.
zorgen de fotografen nog even voor een pbtje mijn kant op zo dat ik ze terug kan pben met de info voor de site
Colway schreef:Finn maakte er een feestje van Die had het inderdaad erg naar zijn zin! Strand doe je hem een groot plezier mee.
borrie01 schreef:toch maar even een nieuwe versie gemaakt cindy was wel erg oranje zoDeze is beter ja
Colway schreef:Zoooo....Heb wel een wereldreis gemaakt hoor.....Van L'stad, via Amsterdam naar Hargen en van Hargen via Hoorn weer naar L'stad Was leuk, Bink is doodmoe Mooie eerste foto's ben erg benieuwd naar de rest..Haha.Dan kun je zwaaien naar mijn huisje
Owjah....Ik zie het Mn zusje woont in Wognum en mn ouders in Venhuizen...Dus dacht....Ga effe buurten Mooi an zitte
Ik heb vandaag 505 foto's gemaakt. Jullie? Gelukkig is het gelukt om snel een selectie te kunnen maken.
Vonden het erg gezellig, Joy is bekaf en Murph denkt dat het alweer speeltijd is...onvermoeibaar die kleine Borrie, als het foto's van mijn honden zijn wil ik wel even meekijken hoor
Colway schreef:Jeetje wat een werk, haha succesGhihi.Maar er altijd heel veel.Omdat me camera niet altijd heel betrouwbaar is.Net als bij Sindy.Heeft ie het gewoon 5 minuten niet gedaan. Omdat ie niet meer scherp wilde stellen.