Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jorien_ schreef:Ik heb even een lijst van een paar pagina's terug gekopieerd. Als we nu even per persoon aangeven wie wat wel of niet wil doen. Volgens mij hebben een aantal personen zich ook afgemeld, maar die moeten zichzelf dan even uit het lijstje halen.
Modellen:
- Aranel –
-Homiafortuna –
-Ekeif96 –
-Roxxiejj –
-_Jorien_ – ik stel voor een andere dag, anders laat a.s. zaterdag aan me voorbij gaan
-woollieh –
-Twilight –
- Anne_GTI –
-apollootje –
Reserve modellen:
- Ania –
- _Marinke_ –
- margjex –
- _PSM_ –
- ellepelle27 –
- japielover –
Fotografen:
- Ania
- _Aniek
- N_fotografie
- woollieh
- apollootje
- Courses
- vroli1
- eye_dian
- niene87
Honden:
- bob
-
__PSM__ schreef:_Jorien_ schreef:Ik heb even een lijst van een paar pagina's terug gekopieerd. Als we nu even per persoon aangeven wie wat wel of niet wil doen. Volgens mij hebben een aantal personen zich ook afgemeld, maar die moeten zichzelf dan even uit het lijstje halen.
Modellen:
- Aranel –
-Homiafortuna –
-Ekeif96 –
-Roxxiejj –
-_Jorien_ – ik stel voor een andere dag, anders laat a.s. zaterdag aan me voorbij gaan
-woollieh –
-Twilight –
- Anne_GTI –
-apollootje –
Reserve modellen:
- Ania –
- _Marinke_ –
- margjex –
- _PSM_ –
- ellepelle27 –
- japielover –
Fotografen:
- Ania
- _Aniek
- N_fotografie
- woollieh
- apollootje
- Courses
- vroli1
- eye_dian
- niene87
- Mama_Rianne
Honden:
- bob
- Blue (border collie met 12,5% Husky))
Aranel schreef:Modellen mét hond (géén paarden!!)
- Aranel, (2 cavalier king charles spaniël teven)
- Twilight (kruising)
- _PSM_ (kruising)
- vroli 1 (kruising) denk zal haar er vast bijzetten
-
Fotografen (dus om honden te fotograferen):
-
-
-
-
-
Vanzelfsprekend krijgen de mensen die zich met paard hadden aangemeld voorrang op de nieuwe mensen!!
Honden meenemen die niet met andere honden samen kunnen, lijkt me niet erg handig aangezien de meeste honden los zullen lopen en dan wel even komen snuffelen bij elke hond. Ik heb geen zin in gevechten
En is het een idee om aansluitend aan de meeting een wandeling te maken met z'n allen?
Aranel schreef:Modellen mét hond (géén paarden!!)
- Aranel, (2 cavalier king charles spaniël teven)
- Twilight (kruising)
- _PSM_ (kruising)
- vroli1 (kooiker x cavelier)
-
Fotografen (dus om honden te fotograferen):
- vroli1
-
-
-
-
Vanzelfsprekend krijgen de mensen die zich met paard hadden aangemeld voorrang op de nieuwe mensen!!
Honden meenemen die niet met andere honden samen kunnen, lijkt me niet erg handig aangezien de meeste honden los zullen lopen en dan wel even komen snuffelen bij elke hond. Ik heb geen zin in gevechten
En is het een idee om aansluitend aan de meeting een wandeling te maken met z'n allen?