Carlijnx schreef:Klis schreef:oke:- 21/22 januari: carlijn kallista marit-11/12 februari: carlijn kallista marit
Carlijnx schreef:dat is toch het goede lijstje ?nee ik had net mijn naam erbij gezet kzet em dr wel ff opnieuw bij
Iejoorr schreef:Carlijnx schreef:oke:- 21/22 januari: carlijn kallista marit amarens-11/12 februari: carlijn kallista marit amarens
gasten ik kan geen 2 topics bijhouden, even hier alleen ontopic en anders naa dwpm anders spacede mn pc m
Klis schreef:1e datum bent ik nog 18, 2e datum ben ik oud en bejaard 19 Zullen we dan maar in het bejaardentehuis meeten
ik voorspel echt dat dit topic gaat worden gesloten als we zo doorgaan en ik kom hir neit doorheenkom gewoon naar dwpmdaarpratn we toch maar 2 blz vol per dag
Nee, want bion is nog niet klaar met deel 5 dus we praten hier verder neeejoh, we praten toch ook over de meeting?
Klis schreef:Carlijnx schreef:ja van mn opa! Want, soort zoekt soort he Heb ik niet verteld dat mn broertje vroegtijdig opa is?
Klis schreef:Carlijnx schreef:ja van mn opa! Want, soort zoekt soort he Heb ik niet verteld dat mn broertje vroegtijdig opa is?[/quote]beter wat heb ik met je broertje, dat begin ik me nu wel een beetje af te vragen
Carlijnx schreef:Nee, want bion is nog niet klaar met deel 5 dus we praten hier verder neeejoh, we praten toch ook over de meeting?maarwe praten echt geen 10 pags vol nu as we gwnnormaal doen zoals normaalik vind dit irritant dus ik kijk hier nu even niet meer
ja maar straks zitten we ineen heel ver en moet bionda haasten we kunnen best hier even kletsen ^^of we doen groepsgesprek op msn
Iejoorr schreef:Carlijnx schreef:Nee, want bion is nog niet klaar met deel 5 dus we praten hier verder neeejoh, we praten toch ook over de meeting?maarwe praten echt geen 10 pags vol nu as we gwnnormaal doen zoals normaalik vind dit irritant dus ik kijk hier nu even niet meer?