Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macs schreef:haha ik vreet denk toch nie zoveel op meeting (ik heb altijd zenuwen met nieuwe mensen)
CCCCC schreef:Fjordpower schreef:Zitten we daar allemaal, muisstil, allemaal onzeker naar beneden kijken, rond die tafel
Zie het al helemaal voor me
Ik praat juist heel veel.. Vooral als ik mensen niet ken
Nies_ schreef:Macs schreef:Ik werd van mijn eigen computer vandaan geduwd en 2 meisjes hadden een topic onder mijn account (ja sorry maar op mn eigen pc ga ik niet steeds opnieuw inloggen doen) geopend waarom de stal van mijn ponnie zo vies werd terwijl ik toch echt 1x per maand uitmestteIs trouwens verwijderd..
Maar ik kreeg dus een OW omdat ik ze de mogelijkheid gaf om op mijn account te gaan.
PC stond aan zonder bokt open, ik ging drinken halen en toen waren ze al bezig.. leuk johKwamen ze daar zo snel achter joh? Iemand heeft namelijk ook gebruik gemaakt van mijn account en daar kwamen ze echt pas naar máánden achter, met sterke hints in HK topic die de mods volgenden omdat we allemaal zoveel OW's kregen
Die gebruik maakte van mij account was dan ook iemand met een ban voor heel lang