Zou Milka nog meegaan? Anders zouden wij ook nog voor elkaar wat kunnen halen.
PieterBel
Geplaatst: 15-11-11 16:19
Ik twijfel over deelname door dat het gedoe van vorige week. Ligt niet aan de meiden die meegaan met het eten hoor maar aan mijn gevoel. Misschien kun je anders mijn lootje overnemen...alleen banketstaaf als iemand al speciaal wat voor mij gekocht heeft.
ik moet toch iets kwijt. Yolien id meert dan welkom en een lieverd, maar het brengt mij persoonlijk in een lastig pakket. Ik wil namelijk niet het idee hebben dat ik niet alles kan zeggen omdat het topic in 2 is verdeeld.
Yolien
Geplaatst: 15-11-11 16:37
Francis, ik heb hetzelfde gedaan, ook flink getwijfeld maar toch besloten om mee te gaan. Weet nog steeds niet of ik de juiste beslissing maak, maar daar kom ik maar op één manier achter...
En indien jullie toch liever NIET hebben dat ik kom (omdat ik niet mee ben naar het nieuwe topic) ben dan aub EERLIJK! Dan weet ik ook wat ik het beste kan doen!!!!
Ik begrijp je gevoel Angelique en dat is precies de reden waarom ik twijfel. Maar nu jij je uitspreekt, wat ik zeer waardeer, denk ik dat het verstandig is dat ik er NIET bij ben zaterdag... Jammer maar helaas, ik heb er begrip voor.
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-11 16:40
benangelique schreef:
Ik wil gewoon dat het gezellig is, er een open en eerlijke sfeer is, zonder dat iemand op haar wooden moet letten.