Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovebelly schreef:Ik bestel niet mee.
Waarschijnlijk ga ik toch niet...
Die wachtlijst is volgens mij echt te lang!
Ik snap niet waarom ze geen reservestallen neerzetten en een paar stapelbedden extra.
Evony schreef:ik vind zo'n polo idd sowieso wel leuk, zolang het alleen je eigen naam is + naam paard, had hem het liefst in donker groen gehad, is ook mijn sgw kleur
Maar donkerblauw met witte letters is ook erg mooi
Sabszz schreef:Dag dames, ik heb geen tijd om bij te lezenwant ik ben namelijk bij iemand thuis haha!
dus ik lees morgen wel bijmaar, ik ga niet mee bestellen met die polo's
![]()
ik vind het namelijk mooier om je eigen naam op je borst te hebben, achterop de naam van je paard en daaronder de nederlandse vlag. en dan betaal ik daar liever 26 euro voor dan alleen je naam en de naam van je paard denk ik
Sabszz schreef:Neee dat hoeft natuurlijk niet! maar ik vind dat idee persoonlijk wel wat leukeren ik vind het heel mooi om je eigen naam op je borst te hebben
want dan staat er toch ook wat op de voorkant
en dat vind ik wel mooier
salatiga1995 schreef:Oh en Belinda ga jij nog naar die instructieweek op Ruitersportcentrum Emmeloord?
Zit er ook over te denken om me daarvoor op te geven, voor als ik niet mee kan met KNHS.
Als jij ook gaat kunnen we afspreken welke week etc. lijkt me leuk !
lovebelly schreef:salatiga1995 schreef:Oh en Belinda ga jij nog naar die instructieweek op Ruitersportcentrum Emmeloord?
Zit er ook over te denken om me daarvoor op te geven, voor als ik niet mee kan met KNHS.
Als jij ook gaat kunnen we afspreken welke week etc. lijkt me leuk !
Dat moet ik nog even met die vriendin overleggen, aangezien die week nog duurder is en er geen cross bij zit wacht ik echt even op de KNHS tot dat er bericht is dat ik echt niet meer mee kan.
Ja oké over die plaatsen is wel waar.
Maar ik hoop dat heel veel mensen zich voor andere weken op gaan geven, dan mag ik mee
Evony schreef:dat is wel jammer idd!
mijn oude instructrice reed ook mee
adelinde hahah