Nouja ik 'verzamel' de nummers van de mensen die 'm nog niet hebben gegeven. Maak ik dan nog wel een lijstje van die iedereen krijgt, indien de nummerhouder het daarmee eens is
Ik las net dat jullie 20 maart gaan, ik ga dan niet mee, had me ook niet ingeschreven voor die dag, want ben dan zelf jarig (hou er dan rekening mee dat je mij weg moet halen bij de auto's Heel veel plezier alvast en wil natuurlijk weten hoe het was
MaloLau
Geplaatst: 01-02-11 21:11
ik zie/lees net dat het de zondag wordt.. echter weet ik niet 100% zeker of ik dan kan.. ligt eraan of ik vrij kan krijgen.. Zaterdag kan ik iig.. Letten jullie erop dat er maar 3 man mee kan rijden in mijn auto(dus met mij erbij 4)
ik zal mn pa ff peilen of ik de auto dan kan reserveren voor de zondag op 20 maart toch? als ik meer weet vermeld ik het hier meteen
Ayla
Geplaatst: 01-02-11 22:31
ik heb er ook zin in ! ik ben niet heeel vaak in dit topic omdat ik niet altijd in de gaten heb dat er nieuwe berichten zijn hihi dus ik zie vanzelf wel een pbtje kirsten ? vanwege het geld etc ! verder hou ik het hier natuurlijk in de gaten.
Zal ik anders nog ff wachten met de PB's totdat de auto's geregeld zijn? Straks redden we het toch niet met de auto's en moeten we een andere dag gaan ofzo, of nog iets anders regelen..
Mijn pa vind me achterlijk omdat ik school verkút en ik dan nog denk dat ik mee mag ofzo, zijn zijn woorden :S
ik had nooit veel ruzie met mn ouders maar als ik op school mn best niet deed waren ook de rapen gaar. je pa kon het wel even anders onder woorden brengen maar als je niet goed je best doet op school snap ik dat ze boos zijn en maatregelen treffen, wel echt balen zeg