Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
E_Nalanta schreef:Goeiemorgen!
Is de volgende meeting in de Veluwe? Zo ja, dan ben ik bang dat ik me ga afmelden met de paarden... het is nu ik nog even goed gekeken heb 2 uur rijden, daarbij zal het in de Veluwe weer mooier weer zijn (andere maand neem ik aan!) en is dat voor ons een klein uurtje met de paarden rijden....
Ik zou wel onwijs graag willen komen als fotografe, maar er zijn al zóveel mensen en ik weet ook niet hoe ik mijn paard-bericht kan verwijderen.
Dan moet ik wel zeker weten of de volgende ook écht in de veluwe is, dan kom ik 100000% Met de paarden
LisaDijk schreef:E_Nalanta schreef:Goeiemorgen!
Is de volgende meeting in de Veluwe? Zo ja, dan ben ik bang dat ik me ga afmelden met de paarden... het is nu ik nog even goed gekeken heb 2 uur rijden, daarbij zal het in de Veluwe weer mooier weer zijn (andere maand neem ik aan!) en is dat voor ons een klein uurtje met de paarden rijden....
Ik zou wel onwijs graag willen komen als fotografe, maar er zijn al zóveel mensen en ik weet ook niet hoe ik mijn paard-bericht kan verwijderen.
Dan moet ik wel zeker weten of de volgende ook écht in de veluwe is, dan kom ik 100000% Met de paarden
Goedmorgen!
De volgende keer is het in De Veluwe in Lunteren is 99% zeker!
monique1983 schreef:zie dat er nog aardig wat de honden mee nemen waaronder ook modelen
mischien slim er op te wijzen dat je dan wel en persoon er bij mee neemt om op je hond te letten
want waneer je bezig ben met je paard kan je niet ook nog eens je hond in de gaten houden
en alle honden zullen vreemd zijn voor elkaar voor dat er minder fijne dingen gebeuren
LisaDijk schreef:In de meivakantie!
ik heb je topic van aanmelden van Shilas en flip een enkeltje prullenbak gegeven