Bedenk nu trouwens ook dat ik helemaal geen auto heb dat weekend...... Al had ik E had ik dus nog niet kunnen helpen.....
Inderdaad vrijdag de 13e.... Ach, ik geloof er niet in hoor! Alles gaat goed.
grrr
Geplaatst: 12-04-11 18:01
Het is voor ons met trailer ongeveer 3 kwartier rijden. Als de wagen meemoet moet ik dat twee keer rijden want die moet op een autoambulance waar je idd wel ook je E voor nodig hebt... kost me allemaal een beetje veel tijd/benzine. Kan evt. wel hoor, maar dacht als iemand het zou kunnen doen zou het gewoon handig zijn.
Ik weet niet of het gaat lukken om er bij te zijn helaas...
De 7de komen we terug van vakantie, en ga ervan uit dat ik het weekend erna moet werken.
grrr
Geplaatst: 12-04-11 21:50
Ik ga er maar gewoon vanuit dan dat ik met de wagen kom. Als dan Grid, Dagmar, ik en evt. Janet erop kunnen is dat ook wel genoeg voor hem, hoe lichter hoe fijner zo'n hele dag. Op vrijdag bij de kortere rit kan als Janet niet meegaat evt. wel iemand anders mee... dat trektie wel..
Denk dat ik dan aan Mees vraag om vrijdag de kar te brengen en zelf met Boncho en Banbay samen met Carola te gaan. Als de heren dan maar wel stil staan!
grrr
Geplaatst: 12-04-11 21:50
Jammer Janet, maar je vakantie gaat natuurlijk voor en als je dan moet werken is er gewoon niets aan te doen...
_janet_
Geplaatst: 12-04-11 21:51
Als ik kom, is het misschien voor de zondag rit. Maar ga er maar vanuit dat ik moet werken (ik krijg mijn rooster per maand, dus heb hem nu nog niet)
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 17:06
Volgensmij blijven Zondag alleen Annique en ik met paarden over Marleen, Carola, Dagmar en Mayo gaan zaterdag avond terug naar huis
Voor welke dagen heb jij eigenlijk die caravans gereserveerd Marleen?
grrr
Geplaatst: 13-04-11 17:24
Wel voor 3 dagen idd. Misschien even een kleine inventarisatie, dan kunnen we het misschien nog wijzigen.
Wie komen er nu definitief slapen en welke nachten?
Marleen: Vrijdag op zaterdag
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 18:48
Aangezien wij toch wel een stukje moeten rijden hoop ik dat Annique het met mij eens is dat we ook van zterdag op zondag blijven slapen en zondag nog een ritje maken
Marleen: Vrijdag op zaterdag Annique Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Lois Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag
Marleen: Vrijdag op zaterdag Annique Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Lois Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Marjolein: vrijdag op zaterdag Dagmar: vrijdag op zaterdag
grid
Geplaatst: 13-04-11 22:08
Ik blijf ook gewoon neem anders wel een stalen ros mee voor zondag
Marleen: Vrijdag op zaterdag Annique: Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Lois: Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Marjolein: vrijdag op zaterdag Dagmar: vrijdag op zaterdag Ingrid: Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag
Boncho
Geplaatst: 13-04-11 22:29
Dankzij Marleen kan ik dus ook een nachtje komen.
Marleen: Vrijdag op zaterdag Marjolein: vrijdag op zaterdag Dagmar: vrijdag op zaterdag Carola: vrijdag op zaterdag Annique: Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Lois: Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag Ingrid: Vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag
(even de dagen bij elkaar gezet...)
vuurtoren
Geplaatst: 15-04-11 19:48
Hoi allemaal. Bij Annique op stal staat een schattig 3en een half jarig irish cob merrietje te koop. Net ingereden en als iemand nog een paardje zoekt voor het weekend mag ze mee van mijn vriendin en staleigenaresse ,wel zelf ophalen en terugbrengen.
Chanel
grrr
Geplaatst: 15-04-11 20:46
Wat een lief aanbod Annita! Maar ik heb een paard...