Ik zou eerlijk gezegd wel willen dat de meeting doorgaat, maja, zonder Lauri en Amy is het toch niet hetzelfde.. Misschien 2 keer meeten? Of verwacht ik nu weer teveel van het goeie
JusticeWH
Geplaatst: 09-08-10 12:24
Oké, WIE KOMT?
ZOU IK GRAAG WETEN TEGEN KOMEND WEEKEND!
We maken een lijstje, kopieer en plak uw eigen naam erbij als je komt !
komend weekend weet ik ni of ik meekan, gij wilt et tege dan wete ma tege dan weet ik et ni . ik zeg toch; ik WEET et komend weekend ni. behandelt mij ni ofdak achterlijk ben eh
JusticeWH
Geplaatst: 09-08-10 16:17
Het kwam over alsof ge ni doorhad dat het pas de 20ste was Gewoon verkeerde zinsbouwinterpretatie, srr ze, behandel ik u daarom alsof ge achterlijk zijt? We hadde gewoon een verschil in 'ondertoon' in uw zin.. Sorry dat dit internet is en alles dus niet altij eve goe overkomt gelijk in't echt hé ...
Maar oké, nu ben'k mee, maar laat dan gewoon asap weten Al die chaos rond die meeting
Maar even een vraagje (ik weet het Quirina, je hebt het waarschijnlijk nu al super druk)maar om hoe laat begint het de 20ste en hoe laat is het gedaan de 21ste? Of gaat het slapen toch niet door??
JusticeWH
Geplaatst: 12-08-10 12:03
Ik dacht van 20ste, naar de avond toe (rond 17u ofzo?) tot 's anderendaags rond de middag? Tenzij we ineens een gigantisch formidastisch idee hebben om ons mee bezig te houden, want met twister en onze circuspony Koala komen we er niet denk ik